לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג הבלונדיני שלי


זהו הבלוג שלי.ברוכים הבאים! מטרתו היא להעביר את זמנכם/לגרום לכם לצחוק/להבין את חיי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

פוסט נומבר תלתה




מה נשמע?

הרבה זמן שלא עידכנתי...

אבל היום נמשיך בסיפורינו...נספר על מרדף המכוניות בבית הקפה שקוראים לו קפהקפה...

 

לאחר שמשה נכשל במטרת חייו. הוא פנה לחקר הפקציאדה....!
היום הוא ראיין ילדה שלא שמה על הריאון שלו ושמה רננה.

רננה רננה?

מה אתה רוצה משה. שיאו אין לי את כל הזמן שבעולם...

ואז משה שלך אקדח...(פיקות) וכיוון על רננה..כדאי לך מאוד לפנות לי זמן.

לא בא לי אמרה תוך כדי הרמת ידיים.

כדאי לך אמר משה תוך כדי דריכת האקדח.*ציק*

טוב טוב אני נשברת...

מה אתה רוצה?

תסבירי לי...איך מגיעים לרמת הפקאצה הגבוהה כמו שלך?

אה...טוב זה קל כאילו דה...

תדברי!!!!

אתה רק צריך... וואו איזה בן חתיך... בייי..

שיט אמר משה וזרק את האקדח על הרצפה.

שתי שניות אחרי זה האקדח ירה לו על הרגל..אוו..

טוב זה הכל על סיפורי משה ופקצאות.

 

אתמול היינו בבית קפה...ותנחשו מה עשינו?

מה עשיתם?

רדפנו אחרי מכוניות ונבחנו עליהם!!!

היה קורע!!!

בדיחה:

בעל מרוקאי אחד, לא חשוב מאיזה עדה, הגיע עם אשתו לחדר לידה.

הרופאה בנדיבות,אומרת לבעל שיש כדור חדש בשוק שהבעל לוקח ותוך כמה שניות 10% מהכאבים של האישה עוברים לבעלה.

הבעל המרוקאי שחשד בהתחלה, לוקח גלולה.

עוברת שניות, דקות, שעה ולא קרה כלום.

לקח עוד אחת וחיכה...לא קרה כלום..לבסוף לקח את כל הבקבוק ועדיין לא כאב לו.

עברו שעות והבעל לא הרגיש כאב. לשמחתו כל כדור שבלע הפחית את כאבי אישתו

כשחזרו הביתה מבית החולים עם העולל הקטן, מצאו את הגנן מת על הדשא...:-)

ביי

 

נכתב על ידי , 11/12/2007 12:32  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 29

MSN: 

תמונה




476
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlond Guy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blond Guy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)