לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג הבלונדיני שלי


זהו הבלוג שלי.ברוכים הבאים! מטרתו היא להעביר את זמנכם/לגרום לכם לצחוק/להבין את חיי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

4


מה ניש?תנה הלילה הזה...סתם

טוב היום נמשיך עם עוד בדיחה וכמובן ולגבי הסיפור אני רוצה שאתם תתנו לו המשך...

 

עכשיו חוץ מזה היום אנחנו בבית ספרנוו חיים בפחד מהטטנוס!!! זהו דבר מסוכן מאוד שמוחדר לשריר שלך בעזרת מזרק.

יש שאומרים שזהו כלום..אך תאמינו או לא...יש אנשים שהתאבדו בגלל זה!!!כן כן.אני מכיר את רואי. הוא הצליח לשרוד את מה שנקרא חיסון...אפילו שהוא לא חיסון!!!

טוב וןזהו חוץ מזה יש לנו תלמידה חדשה בכיתה שמה הוא עינת...

 

עוד אין לי פרו!!!לא משנה עכשיו לבדיחה היומית.

בחור אחד השתכר בפאב, אבל ממש ממש השתכר. כשסגרו את הפאב והוא יצא ללכת הביתה, הוא ראה שעל המדרכה מולו הולכת נזירה, השיכור כשל לעברה, הסתכל בה כמה שניות והוריד לה אגרוף לפרצוף, ומייד, עוד לפני שהיא הבינה מה קורה הכניס לה עוד אגרוף. הנזירה נפלה על הריצפה מפרפרת. השיכור ניגש אליה, בעט בה, תפס אותה, הרים אותה והצמיד אותה לקיר. הנזירה הנדהמת והחלשה לא יכלה לזוז. השיכור הצמיד עאליה את הפרצוף שלו וסינן, "אנחנו לא ממש חזקים היום, הא באטמן?"

נכתב על ידי , 18/12/2007 15:18  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 29

MSN: 

תמונה




476
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlond Guy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blond Guy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)