לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג הבלונדיני שלי


זהו הבלוג שלי.ברוכים הבאים! מטרתו היא להעביר את זמנכם/לגרום לכם לצחוק/להבין את חיי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008


היי מה ניש?

המשך!!!

 

בדיחה:בעל ואישה חיכו ללידת בנם הבכור . באחד הימים מרגישה האישה שהיא צריכה ללדת . הזוג הולך לבית חולים . הבעל ממתין וממתין . פתאום יוצאת האחות : מזל טוב אדוני נולד לך בן .
האיש מאושר . אך פתאום האחות אומרת לו : אבל יש לי בשורה לא הכי משמחת - הוא ללא רגליים . האיש הצטער , אבל אמר : לא נורא זה הבן שלי אני נורא יאהב אותו . אחרי רגע באה האחות שוב : תשמע אדוני : לתינוק אין ידיים . האיש הצטער אבל חשב לעצמו : לא נורא זה הילד שלי אני נורא יאהב אותו . אחרי רגע יוצאת האחות : שכחתי להגיד לך : נולד לך רק ראש ...האיש הצטער אבל אמר : לא נורא זה הילד שלי אני יאהב אותו בכל מצב ..
כעבור רגע יוצאת האחות : תשמע , נולדה לך רק אוזן ..
האיש הלך לאוזן ואמר לה : אל תדאגי את שלי אני נורא אוהב אותך , אני אקנה לך המון עגילים .. האחות מגיעה שוב ואומרת : שכחתי להגיד לך .. האוזן חירשת

תמונה:

 

שיר 1

In this farewell
There's no blood
There's no Alibi
‘Cause I've Drawn Regret
For the Truth
Of a Thousand Lies

So let Mercy Come
And Wash Away
What I've Done

I've Faced myself
To Cross out what I've Become
Erase Myself
And let Go of What I've done

Put to rest
What you Thought of Me
Well I Cleaned this Slate
With the Hands of Uncertainty

For What I've Done
I'll start again
And whatever pain may come
Today this ends
I'm Forgiving What I've Done!!!

What I've Done
Forgiving What I've Done

שיר 2

[Chorus:]
How long how long will I slide
Separate my side I don't
I don't believe it's bad
Slit my throat
It's all I ever

I heard your voice through a photograph
I thought it up it brought up the past
Once you know you can never go back
I've got to take it on the otherside

Centuries are what it meant to me
A cemetery where I marry the sea
Stranger things could never change my mind
I've got to take it on the otherside
Take it on the otherside
Take it on
Take it on

[Chorus]

Pour my life into a paper cup
The ashtray's full and I'm spillin' my guts
She wants to know am I still a slut
I've got to take it on the otherside

Scarlet starlet and she's in my bed
A candidate for my soul mate bled
Push the trigger and pull the thread
I've got to take it on the otherside
Take it on the otherside
Take it on
Take it on

[Chorus]

Turn me on take me for a hard ride
Burn me out leave me on the otherside
I yell and tell it that
It's not my friend
I tear it down I tear it down
And then it's born again

[Chorus]

How long I don't believe it's bad
Slit my throat
It's all I ever

תבחרו בבקשה!!!

ביי

נכתב על ידי , 14/1/2008 18:39  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 29

MSN: 

תמונה




476
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlond Guy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blond Guy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)