לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Let Me Go-כתיבה אישית.



Avatarכינוי:  פשוט אני?כותבת.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

פררק שני ! (:


פרק שני !

בשעה טובה,

אני כותבת את הפרקים על המקום,

וכתבתי אותו לפני כמה ימים ורציתי לעדכן,אבל הפרק יצא פשוט

פתטי ומגעיל אז פשוט לא שמרתי.

אני מקווה שעכשיו הוא יצא יותר טוב,

תודה על התגובות זהה באמת חשוב לי .

טוב לפרק.


אני:"רון? מה קרה?"

רון לא ענתה .

ליאל:"רון?"

היא עדיין לא ענתה הסתכלתי לשם וראיתי .....


היא עדיין לא ענתה הסתכלתי לשם וראתי, את רועי,

רועי הוא החבר שלה, מחר כבר שנה שלמה,

היום אחת הסיבות שבאנו זה בשביל לעזור לרון לקנות לו מתנה,

הוא היה שם מתחבק עם איזה פרחה שנמרחה עליו,

רון קמה אליו .

רון:"שלא תעיז לדבר איתי בחיים, אני שונאת אותך!!!!!!!!!!!!!"

כשרועי שם לב לרון הוא מהר דחף את הילדה ממנו .

רון:"מה? למה הפסקת? אני מפריעה? , ללכת? , אני שונאתאותך פשוט שונאת" היא אמרה בזמן שהיא מנסה לעצור את הדמעות

היא לא תיתן לעצמה להשבר לידו , ועוד ליד הפרחה הזאת ,

"הנה קח את המתנה שקניתי לך ליום השנה שלנו , הוא ממילא כבר לא יגיע, "

היא אמרה מושיטה לו את המתנה

"עכשיו, תגיד כמה זמן אתה איתה? מתי חשבת לספר לי? בעוד חודש חודשים שנה? שנתים ?

מתי? אה הבנתי, לא חשבת לספר לי"

רועי ניסה להוציא מילה הוא כבר פתח את פיו , עם מבט של רחמים וחוסר אונים.

רון: אני לא צריכה את ההסברים שלך, תחסוך את זה ממני."

רועי:"רון אבל תקשייביי לי בבקשה תתני לי להסבירררררררררררררר"

רון:"אני לא רוצה שתסביר לי לא רוצה כלום אתה לא מבין?1?!"

היא:"מתוקה את לא צריכה לעשות סצנה, אני כולה ידידה שלו מתל אביב , הוא גר שם פעם זורת באתי לבקר אותו כולה "

רון:"אל תתערבי בכלל !!!!! כולה ידידה הא? ידידה לא נמרחת ככה על מישהו . " היא אמרה מחזיקה את הדמעות , מדברת בגרון חנוק.

רועי:"אבל זה באמת ככה רוני נוו בבקשה תאמיני לי, נראלך שאני אבגוד בך? ומחר יום השנה שלנווו!!!

באמת נראללך?!"הוא אמר בגרון חנוק גמהו, ראו שהוא באמת אהב אותה.

רון:"היא באמת רק ידידה שלך?"

רועי:"כן.."

רון:"אז למה היא נמרחה עליךךך ככה?! הא?"

רועי:"היא לא , זה היה סתם חיבוק היא פשוט לא ראתה אותי הרבה זמן והיא ידידה ממש טובה שלי ,

לא ראיתי אותה אולי חצי שנה. רוני תאמיני לי בבקשה ."

רון פשוט התקדמה אליו וחיבקה אותי חזק ,

"סליחה" היאאמרה חנוקה.

היא לא ידעה למה היא חשבה שהוא בוגד בה, היא אמורה לבטוח בו הם כבר שננה ביחד.

רועי:"זה בסדר..אני מצטער גם..שלא אמרתי לך שהיא באה ולא הכרת אותה לפני זה.."

לבסוף השארנו אותם לבד היא אמרה שהיא כבר תחזור עם רועי ועם הילד הזאת שאגב קוראים לה שובל.

הגעתי הביתה בערב , ראיתי לאמא ואבא מה קניתי ועליתי לחדר .

סידרתי את הדברים בארון, ונכנסתי למקלחת קצרה חדר המקלחת שיש לי בחדר.

אחרי רבע שעה יצאתי ולבשתי מכנס קצר וגופיה לישון.

*דפיקות בדלת*

אני:"שניייייייההההה"

הלכתי לפתוח ת'דלת.

נועם:"נועה תקשיבי , יש לך אולי 50 שקל? אני צריך למחר ואמא אמרה לבקש ממך כי אין לה פרוט."

נועם זה אחי, הוא אחי התאום , אנחנו בקשר דיי טוב דווקא.

לא רבים הרבה, אבל בכל זאת תמיד יש ריבים.

אני:"אממ כןן דקה." אמרתי לו והבאתי לו את החמישים שקל.

אני:"תגיד מה עם שיראל?" שאלתי אותו ,ובנתיים הוא ננס לחדר, שיראל זאת הייתה חברה שלו .

נועם:"אממ בסדר , עוד 3 אנחנו חודשים ביחד. מה עם ליאור אחות קטנה?" הוא שאל בחיוך.

אני:"דברר ראשון! אני קטנה ממך בחמש דקות כולה אז שששש!  ואנחנו עוד שבוע 4 חודשים ביחד , ומזלטוב " אמרתי לו בחיוך גם.

נועם:"טוב אני הולך להתקלח בההההי "

אני:"ביי "

אחרי שהוא יצא שלחתי SMS לליאור

'לולי , לילה טוב אוהבת אותך נסיך שלי 3>'

הנחתי את הפלאפון על השידה ונרדמתי .

"נוווווועהההה נוועםםם קומו !!!!!!!!"אמא צרחה מהקומה למטה.

אני:"טוב אמא" אמרתי בעודי מפהקת.

קמתי והלכתי לשירותים לשתוף פנים ולצחצח שינים,

כשגמרתי לצחצח שינים שמעתי את הדלת נטרקת , אמא ואבא יצאו לעבודה.

הלכתי להתלבש , לבשתי סקיני בצבע שחור ,

 וחולצה לבנה עם הדפס של הפי רטי פרינדס.

סירקתי את השיער ושמתי קשת לבנה.

התאפרתי מעט וירדתי למטה,

ראיתי שנועם כבר מוכן

אני:"בווווקר !"

נועם:"בווקר טוב ".

שתיתי כוס שוקו

אני:"נועם אתה בא?"

נועם:"לא, אני מתחיל בתשע"

אני:"אז למה קמת עכשיו?"

נועם:"לא הצלחתי להרדם שוב אחרי הצעקות של אמא"

גיחכתי קצת ויצאתי מהבית

אני:"ביייייייייי"

הגעתי לבצפר , הוא קרוב 10 דקות הליכה בערך

הגעתי ושיר קפצה עליי

שיר:נווועוווש התגעגעתיייייייייייייייייייייי"

אני:"חח חולה , ראית אותי אתמול "

שיר:"תודה תודה."

אני:"אין בעד מה מאמאי תמיד פה " וחיכתי אליה חיוך דבילי.

אמרתי שלום לכל מי שאני מכירה או מיודדת במסדרון.

נכנסתי לכיתה וליאור ישב שם

התקדמתי אליו והוא קם אלי,

ליאור:"נווווני !!" הוא אמר וחיבק אותי.

אני:"לוליייי שליי , התגעגעת?"אמרתי בחייוך מאוזן לאוזן.

ליאור:"ברור יפה שלי, היום יום שישי , את ישנה אצלי" הוא אמר.

אני:"חח אתה כאילו קובע?"

 ליאור:"כן ! "

אני:"חח טוב " אמרתי ונישקתי אותו .

אחרי כמה שניות היה צלצול והמורה נכנסה .

...............בלהבלה נגמר היום !

הגעתי הביתה וליאור ליווה אותי אנחנו גרים באוותו רחוב הוא פשוט בהמשך הרחוב ,

ליאור:"ביי יפה שלי , אני רואה אותך היום נכון?"

 אני :"ברור" ונישקתי אותו ,

כשהוא התרחק שלחתי לו נשיקה באוויר ונכנסתי הביתה ,

ופשוט לא האמתי למה שראיתי !

כל הבית היה ........


הפרק הזה גם לא יצא משהו מצטערת אבל פשוט לא היה לי רעיון |: ,

אני ינסה להעלות את פרק שלישי מהר יותר או לפחות לנסות לכתוב אותו רעיונות או משהו .

 

נכתב על ידי פשוט אני?כותבת. , 24/11/2007 22:45  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור פרק ראשון 3>


אמ היי , החלטתי להתחיל לכתוב סיפור, אז אני  מקווה שתאהבו ותגיבו 3>

 


פרק 1:

"נועה ושיר ! תפסיקו לדבר מיד !! " פקדה עלינו המורה .

אני: כן המורה, סליחה.

אז אני נועה ,אני מקריית גת בת 15 וחצי בכיתה י .החברה הכי טובה שלי זאת שיר,

הכרנו בכיתה ד' ומאז אנחנו ביחד . 

אני: "שייר" לחשתי לה .

שיר: "ממ?"

אני: " תקישיבי , היום תבואי אלי ב4 סבבה ונצא לקניון סבבה?" לחשתי לה כדי שהמורה לא תשים לב.

שיר: "אחלה" היא אמרה בשקט

המורה הסתובבה לבדוק מי מדבר ושתינו השתתקנו .

*צלצול*

אני: "הוווו סוף סוףףףף , חשבתי שזה לא ייגמר לעולם "

שיר: "חח כןן יואו "

אני : "שושית אל תשכחי שצריך להשקיע השנה הא?"

שיר: " נראה לך שאני אשכח? " וקרצה לי

שתינו צחקנו .

ליאור: "נוווניייייי שלי "

אני: :" לוווווולי מה קורה?"

הלכתי אליו ונתתי לו נשיקה.

ליאור הוא החבר שלי ואנחנו עוד שבוע כבר 4 חודשים ביחד.

ליאור:" את באה אלי היום? "

אני: "לא , אני הולכת לקניון עם שיר לקנות קצת בגדים "

ליאור: "ומתי אני אראה אותך בדיוק?"

אני: "אם אתה רוצה אשני יבוא עד שלוש אליך ישר אחרי בצפר סבבה, אבל בשלוש אני הולכת ,

כי בארבע שיר באה אלי ואנחנו הולכות עם ליאל ורון "

ליאור: "סבבה גומרים היום ב12 ממילא , יהיה לי מלא זמן איתך "

אני : "חח כמה שאני אוהבת אותך כמהההה!? "

ליאור : "וכמה שאני אוהב אותך הא? " הוא אמר לי ונישק אותי

התנשקנו קצת ואז היה צלצול לסוף ההפסקה ועלינו לכיתות .

אני :"יאלה עוד שעתיים והבייייייתה"

ליאל:"כן! "

ליאל הייתה גם חברה טובה שלי אבל לא כמו שיר,

היא ורון הן החברות הכי טובות .

רון גם חברה טובה שלי .

שוב לא כמו שיר .

 אני:"ליאל את ורון באות היום לקניון כן?"

ליאל: "יאפ "

אני : "אחלה."

זה היה שיעור היסטוריה, שעתיים .

*צלצול*

כולנו יצאנו מהכיתות , נפרדתי מכולם , והלכתי עם ליאור.

ליאור : "נווני , מה יש עוד שבוע?"

אני  :" 4 חודשים !!!!!!!!!!!!!!!!"

ליאור:"כן יפה שלי!!!".

אני:"ראית איך הזמן עבר מהר?"

ליאור:"כן הא?"

הגענו אל ליאור לא היה אף אחד בבית, ההורים שלו היו בעבודה, והוא בן יחיד .

 אני : "וואי לולי אני גוועת"

ליאור : "כן גם אני , רוצה פיצה?"

אני: " מה פיצה? פיצה זה לארוחת ערב, אני רוצה ספגטי בוא נכין!!!!"

ליאור:"חח יאלה. "

ליאור הוציא את הספגטי והכנו אותו,

אח"כ ישבנו לאכול .

כשגמרנו עלינו אליו לחדר .

אני:"אממ..."

אמרתי מנסה לחשוב מה נעשה .

ליאור:"בואי אלי" הוא אמר יושב על הכיסא מחשב.

ומשך אותי אליו

התישבתי אליו והוא הוציא את המצלמה

וצילם אותנו יחד .

ליאור:"ככה יהיו לי עוד יותר תמונות שלנו "

אני תם צחקתי לי ונישקתי אותו הרבה נשיקות קצרות על הפה .

זה משגע אותו .

לבסוף הוא תפס אותי והתחלנו להתנשק בפרעות ,

הוא השכיב אותי על המיטה כשהו מעלי ואנחנו מתשקים.

זאת הייתה נשיקה פשוט מדהימה , אני כל כך כל כך אוהבת אותו.

משום מה בזמן הנשיקה חשבתי על כל הזמן שלנו יחד,

איך שהכרנו .

זה היה בים , הלכתי לקנות לי ארטיק, ונפל לי הכסף  אז התחלתי לחפש אותו

ובלי לשים לב נתקעתי במישהו-ליאור ,

הוא הביא לי את הכסף ושאל אם זה מה שאני מחפשת ,

ואז סתם התחלנו לדבר ,

הוא סיפר לי על החברה שהייתה לו אז ,

שני, שני זאת סתם איזה פרחה אחת אצלנו בשכבה ,

הוא סיפר לי שהוא תפס אותה בוגדת בו ,

הוא באמת אהב אותה,

וכשהוא סיפר לי על זה , ראיתי שהוא עצוב  .

סיפרתו לו על עצמי , והכל .

אחרי כמה זמן הגיע הסילבסטר וסתם יצאנו כמה ילדים , הוא היה בניהם .

ב12 כולם התנשקו והכל , ואני והוא , סתם ישבנו , עד שבסוף הוא נישק אותי ככה פתאום ,

זאת הייתה נשיקה מדהימה ,

ומאז אנחנו ביחד .

המשכנו להתנשק עד שלבסוף התנתקנו ,

שתינו מתנשפים קצת ,

ליאור: " אני אוהב אותך כ"כ "

אני : " גם אני אותך אתה לא מבין בכלל ."

אאמרתי ונישקתי אותו נשיקה קטנה .

אני:"מאמי , עוד חודש יש לך יומולדת!"

ליאור:"כןן חח ".

אני: " טוב מאמי , אני ילך אני אוהבת אותך "

ליאור:"נו עוד קצת" הוא אמר במבט מתחנן .

אני : "מצטערת , נפגש מחר יפה שלי ."

ליאור: "טוב יפה שלי אני אוהב אותך " .

אני:"גם אני "

אמרתי נתתי לו נשיקה והלכתי.

הלכתי הביתה והתחלתי להתארגן ,

התקלחתי , וכשיצאתי התלבשתי .

לבשתי טוניקה שחורה עם גולגולות לבנות.

טיץ לבד נעלי בובה שחורות וקש עם פפיון בצד שחורה עם לבן .

היה לי שיער חלק צבע חום אגוז, פוני לצד

השיער החיה חלק ולמטה בקבוקים כאלה.

היה לי שיער עד אמצע גב בערך.

בשיר הגיעה ואמא שלי הקפיצה אותנו לקניון , שם פגשנו את ליאל ורון.

התחלנו להסתובב בחניות וקנינו מלא.

קניתי שמלה מרנואר ממש יפה וכל מיני חולצות וטוניקות מTNT ,

קניתי 2 שמלות מזארה וסקיני של לי קופר .

קניתי גם כמה גופיות מפוקס .

לבסוף הלכנו והזמנו פיצה  , גווענו .

סתם דיברנו והכל , וראינו שרון בוהה במשהו, והעיינים שלה נוצצות מדמעות .

אני:"רון? מה קרה?"

רון לא ענתה .

ליאל:"רון?"

היא עדיין לא ענתה הסתכלתי לשם וראיתי .....


יצא ארוך,

 פרק ראשון , מקווה שיפה (:

 

 

נכתב על ידי פשוט אני?כותבת. , 20/11/2007 16:34  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ושוב.


 

ושוב

ושוב זה חוזר,

שוב הכאב מכה בי ,

שוב אני לא מצליחה להרגיש 3/>

שוב אני רואה אותך,

כמה שהשתנית.

ושוב אני לא מבינה איך כך אהבתי,

שוב אנחנו מדברים,

שוב אותן השאלות,

לפעמים אני חושבת מה היה קורה,

אם הייתי אומרת,

אבל זה לא משנה, אתה כבר לא אותו אחד,

השתנית, גם אני השתנתי,

שנינו.

כבר לא אותו אדם.

אתה כבר לא כזה, אתה כבר לא כמו שהיית,

אתה שונה , אתה בלתי נסבל!

אתה חושב שמגיע לך הכל.

אתהכבר לא , פשוט לא אותו אחד.

 

 

כן לפני כמה דקות כתבתי את הפוסט הראשון .

פשוט אין לי כח לחכות וזה ..

אז אני כותבת את הקטע עכשיו .

 כתבתי את הקטע הזה מזמן , אבל תמיד רציתי לפרסם אותו XD .

מקווה שאהבתם |:

me :)

נכתב על ידי פשוט אני?כותבת. , 19/11/2007 20:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט אני?כותבת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט אני?כותבת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)