לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלי סודות !


"רק הפעם בלי סודות ,רק אני עצמי לתמיד "

Avatarכינוי:  miss_dani ™

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

אהההההבהההההההההההההההההה


"אני הולכת והולכת  ,

שתיקה מלווה אותי , מחשבבות קופצות ,

מטרידות ,

אני רצה רצה ורצה ,

לא מתעייפת , וכול כך רוצה ,

לצעוק ....."

 

דדדדדדדדדדדדדדדדדייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי...........

 

אבל לא יכולה לחזור חזרה ,וגם לא יכולה לחיות שם בעתיד הזה ולא את ההווה ,

ואני מתחרפנתת , כן די תנו לי כבר להיות מאושרת,

תסתכלו אלי בבקשה אני זועקת לעזרה ,

כי עוד מעט שום דבר לא יעזור ,

שום דבר ...אני צריכה מעט כוחות אני צריכה עזרה ,

משפחה חברים תסתכלו אלייי......

 

"דמעה מטיילת על פני,

נוגעת בלחי ויורדת לה למטה לשפתיים ,

רוצה רק לעצום את העיניים,

ולחוות אותך , ולחוות אושר ושמחה ,

ורוצה שכול הרע יפסק , לחייך חיוך אמיתי ,

מלא באהבה ,

אני חלשה ,

כול כך חלשה שכבר אין כוח , ועוצמת שוב ,

לא יודעת אם לפקוח , כי נמאס כבר לברוח ,

וכול הזמן להתחיל מחדש ,

אני לא מבינה איפה טעייתי איפה הבעיה ,

אבל עדין במצב רע , 

אני זקוקה זקוקה , לאהבה ..עזרה ,,,, "

 

ורק בא לי לרוץ לחבק מישהו , שיתמוך בי ויחבק אותי ושיגיד לי שיש תקווה,

בבקשה ....

 

לפני שזה יהפוך לסיוט

נכתב על ידי miss_dani ™ , 6/6/2008 22:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





567
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiss_dani ™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miss_dani ™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)