לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בבקשה אל תקראו כאן..



Avatarכינוי:  Sad Cat

גיל: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2016


אוליי לא למדתי, הלוואי והייתי לומד מזה כבר

בקשה בקשה בקשה שאינלי איידס

אני מרגיש כישלון כמו תמיד

לא בטוח אם זה האשליה הרעה או האשליה הטובה שנכונה ומי מהם אשליה או או מה בכלל מה באמת קורה ומה באמת קיים

ואיפה העולם משעבר לאשליות

איפה המציאות

 

ראיתי אותך באופן הזוי באוטובוס דאפאק אני חרמו עלייך פצצות כוסעמק למה זה ככה תמידדדדד

וזה מתחיל על כבר מישו אחר קוראי היקריים אבל אני עדיין חולה לך על התחת בצורה פטאתית כל שהיא

 פשוט............... םשוט.. לא מסוגל להכיל אתזה טעוד את מה שבעקבות

סתם שתדע אוף

למה

למה

למה

מבולבלללללל

דיי

לישון

עבודה הייתה

מחר קארחן בנגנב 

מקווה שאחזור עצמי

מאמין ששומדבר לא יעצור אותי

חלש

מותש

מסכן

מקווה שלא אפשל

שוב

רק לא לפשל שוב

432 שקל

עא

תימצות לא ברור של מה שאני מרגיש עכשיו

רק בקטע של לתעד לעצמיטכלחוחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחטוכגאטגגרכטיח

 

נכתב על ידי Sad Cat , 16/9/2016 03:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





23,155
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSad Cat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sad Cat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)