לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פתאום באמצע החיים .


" כשאתה נולד אתה בוכה וכולם מאושרים , כשאתה מת כולם בוכים ואתה מאושר . " \;

כינוי: 

בת: 16





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

ננסססגר [;


סוגרת ,

נכון כתבתי פרק אחד .

אבל זה היה אמור להיות בלוג סודי \;

שמי שמכיר אותי לא יקרא פה ,

אבל אני סתומה - ובטעות עשיתי שיראו אותי בבלוגים אחרים ,

וכל החברות שלי נכנסו .

נמאס לי מישרא ^^

בכל זאת , היה כיף שקראתם , גם אם זה היה פרק 1 D:

 

קרן - חסויה , ^^

נכתב על ידי , 2/12/2007 14:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





154
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט אני בסתר. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט אני בסתר. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)