לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


stay strong starve on- stay strong starve on- stay strong starve on

Avatarכינוי:  אור!!!!!

בת: 39

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

מוטיבציה מוטיבציה מוטיבציה!!!


 

 

על קיר ברחוב קראתי פתגם סיני
הכול מתחיל מלמטה כמו הפרחים
כווני תמיד גבוה ותחלמי להגיע לשם
חשבתי ואמרתי זה הגיוני
כל הגדולים היו פעם כל כך קטנים
אני אמריא גבוה לעננים אל פסגת העולם

אם זה טוב או רע
אל תגיד לי, שב בשקט אל תפריע
אל המטרה שסימנתי בכוחות עצמי אגיע

על קיר ברחוב קראתי פתגם סיני
הכול מתחיל מלמטה כמו הפרחים
כווני תמיד גבוה ותחלמי להגיע לשם
חשבתי ואמרתי זה הגיוני
כל הגדולים היו פעם כל כך קטנים
אני אמריא גבוה לעננים אל פסגת העולם

כבר יצאתי אל הדרך ולי יש מה להציע
אל המטרה שסימנתי בכוחות עצמי אגיע


על קיר ברחוב קראתי פתגם סיני...

לא אעצום עיניים, באש ובמים לרגע לא אנוח
נשמתי חולמת ונכספת אל המרחב הפתוח
הדרך מחכה לי, כמו קראה לי אליה להגיע
ואני פוסעת ויודעת יש לי הרבה להציע !!!

 



נכתב על ידי אור!!!!! , 8/9/2012 16:32  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היילי מונרו. ב-1/10/2013 06:20
 



רוצה לחיות!


אני כל כך מצפה לחיים חדשים, למציאות נורמאלית..

שכחתי איך זה לחיות, לחיות באמת

שכחתי איך לחייך, איך להיות בחברה ובכלל איך להיות

איבדתי את עצמי ומכרתי את חיי להפרעת אכילה

אני זוכרת איך בתחילת הבלוג כל כך רציתי את זה

תמיד חשבתי כשאהיה במשקל של ילדה ביתה ג' הכל יסתדר

ייחלתי למבטים מרחמיים ומשתאים, כל כך רציתי להיות השלד הלא אנושי הזה..

התמקדתי ונתתי את כל כולי לדבר הנוראי הזה..

באמת שזה הרס ועדיין הורס את חיי [אם אפשר לקרוא לזה בכלל חיים]

נסחפתי וירדתי למקומות הכי נמוכים, ובאמת שנמאס לי, באמת שמציתי.

אני רוצה להשתחרר ממנה- כל כך רוצה!!!!!!! אני כבר שנתיים במצב סטטי של ההפרעה הארורה הזאת..

שנתיים ללא מחזור, שנתיים של תת משקל מטורף ומכוער!! ו- 7 שנים של הפרעה שהרסה אותי מכל בחינה אפשרית..

אני מרגישה שאני מוכנה להשתחרר ממנה, מוכנה לחיות באמת את החיים או לפחות לנסות..

אני כל כך מתחרטת על כל מה שעוללתי לעצמי, ועל מה?? בשביל מה?? 

בע"ה מחכה כבר לטפס למעלה ולנטוש את המחלה לתמיד..

 

אין לי כח כבר -_-

נכתב על ידי אור!!!!! , 8/9/2012 02:55  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MiSsPerfection ב-30/10/2012 08:32
 



תמונת מצב


אני לא מבינה איך חשבתי פעם שזה יפה..

אני נגעלת מעצמי..

אבל מהמקום הכי נמוך אפשר רק לעלות [תרתי משמע]

הולכת להילחם בכל הכח

שונאת את המחלה הארורה הזאת!!!!!

 


 




נכתב על ידי אור!!!!! , 6/9/2012 00:09  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של I WANT IT NOW!!! ב-16/11/2012 13:24
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאור!!!!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אור!!!!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)