לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  Claire

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007


כתבתי שאולי באילת השיגרה תישבר, וזה קרה בהחלט.
החברים הקרובים שלי לא נסעו איתנו, כל אחד והסיבה שלו.
אז זה אילץ אותי להיות עם אנשים שאני לא מסתובבת איתם בד"כ ועכשיו בדיעבד אני יכולה להגיד שזה היה הדבר הכי טוב שיכל לקרות.
היה לי כלכך כיף איתן ולא הרגשתי שאני צריכה לוותר מעצמי ועל הרצונות שלי בשביל שכולם יהיו מרוצים.
היינו באותו ראש והסתדרנו מצויין ביחד.
מאז ומעולם (טוב מכיתה ח) רציתי לנסוע עם חברים לאילת בלי הורים ורק עכשיו זה התממש, בכיתה י"ב.
אבל היי, עדיף מאוחר מאשר אף פעם.
וכל מי שהתנגד לטיול שלנו ואמר דברים רעים בעיתון, יכול לחזור מהמאורה שיצא ממנו.

כי היה טיול שנתי יותר מוצלח ממה שהיה יכול להוית עם מורים וחזרנו בריאים ומאושרים.

 

השביתה נמשכת ואני יותר עסוקה ממה שאני בד"כ.
בד"כ שיש יותר מידי זמן פנוי אנחנו נוטים לבטלנות ועצלנות אבל אני לא נחה לרגע.
יש יותר זמן להשקיע בקשרים עם אנשים וזמן לריב עם ההורים?
בסופ"ש נשארנו אני והמכשפופה בבית והיא החליטה שאם היא סובלת אז שכולם יהיו לא מרוצים.
אבל היא לא מבינה שהיא לא יותר חזקה ממני ואיומים ומכות ועונשים לא יעזרו.
אני כבר לא ילדה בת 4 ואני יכולה להסתדר גם בלעדיה.
אז היא הספיקה לאיים בניתוק הפלאפון, להעיף אותי מהבית ולהגיד שבגללי החיים שלה התקצרו (כן אחרי שישבתי לה על הראש במשך חודשים רבים שתפסיק לפגוע בעצמה ושתיקח את עצמה בידיים).
אה וגם אין לי אוטו לשנה.
חשבתי שהיא התגברה, אבל מסתבר שהאישה המשוגעת עדיין חבוייה בה בפנים ומתפרצת מידי פעם.

אני כבר לא מתרגשת מזה. עוד פחות משנה אני עוברת לצבא ובינתיים מנסה לשמור ממנה מרחק.
ואני יודעת שהיא זאת שלא בסדר בראש ולא לתת למניפולציות שלה לעבוד עליי.
הרי אני אדם הגיוני ושפוי ואני יכולה להבין בעצמי מה בסדר ומה נכון ומה לא.

 

פיס.

נכתב על ידי Claire , 21/10/2007 12:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אימא מעצבנת


אבא נסע לכנס בצפון והאחות לבר מצווה בדרום.
נשארנו אני אימא והכלב.
ביליתי איתה מהבוקר, הלכתי איתה לכל הסידורים המעצבנים שלה, נסיחבתי איתה לחנות בגדים ברמת אביב.
בערב יצאתי איתה לאכול ואח"כ לסרט.
עכשיו מישהו מאוד חשוב לי חזר מהצבא לסופ"ש. אחרי שלא ראיתי אותו הרבה זמן והתגעגעתי.
האפשרות היחידה שלנו להיפגש היא עכשיו. ברגע זה.
אבל מה, פתאום לא בא לה להישאר לבד. ואני תקועה בחדר ולא יכולה לראות אותו.
רק SMSים מפגרים כמו שיכול להיות כל הזמן.
אישה מטומטמת לא רואה אך אחד מעבר לעצמה. היא לא מבינה כמה שזה חשוב לי.
טפו עליה.

 


 

נכתב על ידי Claire , 20/10/2007 00:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חיי הרווקות


אחרי הרבה זמן ושנים אני סופסוף חוזרת לשוק הרווקים והרווקות.
זאת הרגשה די מוזרה לחיות את החיים בלי לקבל SMS חמוד מהבחור שאוהב אותי או בכלל בלי מישהו שיהיה החצי השני שלי.
זה מוזר לנסוע עם המשפחה ועם אחותי וחבר שלה,  ושלי לא יהיה את מי להביא.
זה מוזר שאין מישהו שמעריץ אותך ומעלה לך את הביחטון העצמי. תמיד יהיו את הבנים שיהיו סביבי וינסו להתקרב,
אבל זה לא משתווה לדבר האמיתי.
אין את מי לשתף במה שאני מרגישה. זה בעיקר המשפחה עכשיו.
ובמיוחד שאין יותר מידי דברים לעשות ומרגישים שזה חסר.
כמובן שיש לזה גם צדדים טובים ואולי הבחור הבא שיבוא יהיה טוב יותר.
ואני יכולה לצאת לאן שאני רוצה ועם מי שאני רוצה בלי לתת הסברים ולא להיות חופשיה.

 

 

החיים די משעממים כרגע. יוצאים לאותם מקומות ועם אותם אנשים.
ביום ראשון אני נוסעת לאילת , אולי שם השיגרה תישבר.

נכתב על ידי Claire , 12/10/2007 22:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לClaire אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Claire ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)