לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  Claire

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

אימא מעצבנת


אבא נסע לכנס בצפון והאחות לבר מצווה בדרום.
נשארנו אני אימא והכלב.
ביליתי איתה מהבוקר, הלכתי איתה לכל הסידורים המעצבנים שלה, נסיחבתי איתה לחנות בגדים ברמת אביב.
בערב יצאתי איתה לאכול ואח"כ לסרט.
עכשיו מישהו מאוד חשוב לי חזר מהצבא לסופ"ש. אחרי שלא ראיתי אותו הרבה זמן והתגעגעתי.
האפשרות היחידה שלנו להיפגש היא עכשיו. ברגע זה.
אבל מה, פתאום לא בא לה להישאר לבד. ואני תקועה בחדר ולא יכולה לראות אותו.
רק SMSים מפגרים כמו שיכול להיות כל הזמן.
אישה מטומטמת לא רואה אך אחד מעבר לעצמה. היא לא מבינה כמה שזה חשוב לי.
טפו עליה.

 


 

נכתב על ידי Claire , 20/10/2007 00:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לClaire אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Claire ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)