לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם!!

היי אני אלינה ואני עושה לכם את הבלוג כי סתם בא ליייי....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007


היי

אני אלינה ואני רוצה לספר לכם איפה אני ולמה אני שם....

אני עכשו בעבודה של אמא שלי ואני לא הלכתי לבית הספר כי אני לא מרגישה טוב.

וגם אני לאא ממש רציתי היום ללכת לבית הספר.

ואני לא רצתי להשאר בבית כי משעמםם...!!!לי נורא בבית שלי.

אתם כנרא רוצים לדעת אליי הכל אז טוב.

החיה הכי האהובה עליי:חתולים

המקצועות שאני הכי אוהבת:מתמטיקה,מדעים.

 

 

נכתב על ידי אל*נ5 , 20/11/2007 11:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  אל*נ5

בת: 27




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאל*נ5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אל*נ5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)