לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של הילדה שהבלוג הזה שלה.


חיים של פרינססה. יש אפילו שיאמרו מפונקת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

שאלון וזה.


אני יודעת שאני מעדכנת כל יום, זה בגלל שחופש ואני משועממת אש, ומקום לארוז למחנה קיץ שהוא עוד כמה שעות אני עושה שאלונים טמבלים. נו, טוב.

אז מחר מחנה וזה ואני אתגעגע וזה ...

שאלון:

ערוך רשימה של 30 אנשים:

1. גלעד הבמאי

2. גלעד רז [השם מזכיר לי]

3.  ירין מניין

4. דולב [חה, מאיפה הם צצים לי פתאום]

5. סער

6. אורל

7. מאי דותן

8. עידן

9. יולי

10. שרון

11. קרן דרוקר

12. נעה

13. ליאור

14.מושיקו

15. גל

16. רונן חחחח D: (אני שומעת את השירים מהמופע סיום עזבו אותי)

17. עדי

18. מוניס

19. נעמה מוניס

20. יונתן בן הרוש

21.ערן

22.איציק

23. מאי מימון

24. ג'יסי

25. שחטר

26. שיר מרום

27. מאיה אבידן

28. גילי שרמן

29. פיץ' [לא יודעת למה הוא עלה לי בראש]

30. דן נצר [כנ"ל]

 

1. כמה זמן את/ה מכיר/ה את מספר 4? שנתיים

2. מתי דיברת פעם אחרונה עם מספר 9?  לפני שלושה ימים בערך

3. איזה צבע עיניים יש למספר 5? דבש

4. האם יש למספר 11 חיית מחמד? ישמצב דגים D:

5. האם מספר 3 מעל גיל 30? חחחח ממש לא

6. איזה מוסיקה מספר 28 אוהב/ת לשמוע? פופ

7. האם היה לך קטע עם מספר 2?  חחחח הוא התחיל איתי D: צחוקים

8. האם יש למספר 21 קעקועים? אם כן של מה ואיפה: אין.

9. מה מידת הנעליים של מספר 6? נראה לי שהיא 39

10.התנשקת פעם עם 24?  לא.

11. ועם 27? גם לא.

12. ועם 1? לאאאאאאאאא

13. מה הדבר הכי יפה במספר 10? האף.

14. מה הדבר הכי מכוער במספר 1? הכל.

P: 15. איזו תכונה את/ה הכי אוהב/ת במספר 15? שהיא בנאדם שמח כזה

16. למספר 19 יש חבר/ה? אין לי שמץ

17. מה צבע השיער של 7?  חום בהיר

18. מה המאכל האהוב על 5? פשטידת פסטה 

19. כמה אחים יש למספר 8? שניים

20. איפה מספר 21 גר/ה? באפעל

21. איזו תכונה את/ה הכי שונא/ת אצל 24? שהיא מתעצבנת מהר אעש.

22. האם למספר 3 יש משקפיים? לא

23. מתי בפעם האחרונה נפגשת עם מספר 22? לא יודעת נו.. לפני חודש בערך

24. האם מספר 4 טיפוס עצבני או רגוע? נראה לי שהוא רגוע כזה.

25. האם מספר 5 מכיר את מספר 9?  נו בטח, הן חברות.

26. האם מספר 8 מכיר את מספר 30? ברמה העקרונית כן

27. מה מיוחד במספר 14?  אחלה שאלה באמת מצאתם למושיקו.. הכל בו מיוחד כזה.. והוא טמבל.

28. למספר 16 ולמספר 12 יש סיכוי להיות ביחד?  מקווה בשבילה.

29. מה משותף למספר 13 ולמספר 17? הן באותה שכבה

30. האם מספר 2 גר/ה קרוב אליך? לא, הוא גר בפתח תקווה.

31. מתי בפעם האחרונה מספר 30 היה אצלך בבית?  מזמן

32. מתי בפעם הראשונה נפגשת עם מספר 19? בערך חודש אולי פחות

33. מה הייתה המילה האחרונה שאמרת למספר 27?  "ביי"

34. יש לך משיכה למספר 6? נו בטח, ברווז הכי סקסית 3>

35. הלכת פעם מכות עם 22? לא, אבל התנשקנו אם זה עוזר לכם DD:

36. התנשקת פעם עם מספר 8? לא נראה לי

37. מה המשקה האהוב על מספר 1? נראה לי מים אלוורה ואז זה יגרה את מאיה D: [סצנה שלוש יבינו]

39. יש מצב שמספר 17 ואת/ה תהיו ביחד פעם? עדי ? אני לא לסבית אבל אם הייתי בן אז בכיףף 33>

40. מה התכונה שאת/ה הכי אוהב במספר 1? שום תכונה! בן אדם דוחה!

 

חחחחחחחחD:

יאללה, מחנה וזה,

אני אתגעגע לכולם, באמת.



Barbie Girl.

נכתב על ידי , 14/7/2008 20:20  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רעות לוי ב-15/11/2008 19:26
 



אמא ואבא חזרו + תמונות עם אורל כי היא כוסית.




יאאאאאאא.

אמא ואבא חזרו.

אז ככה...

הם נסעו לברצלונה וזה ,

והם חזרו.

יחד עם חזיות, תחתונים ומלא בגדים מושיים מ

Zara ו- H&M.

כיף לי ולכם לא.



טוב, את האמת שאין לי ממש כוח למחנה קיץ.

כאילו, בא לי והכל, אבל ממש אין לי זמן ללכת לקניון לקנות דברים למחנה..

אני צריכה לקנות מכנסיים קצרים כי אין לי, ומלא דברים כמו שמפו, מרכך, סבון, מטהר אוויר, אסלוניות וכו' וכו'.

זה נורא בעייתי, כי המחנה הוא בשלישי בבוקר, ומחר יום שני ואני לא אספיק כלום... ואני אוהבת שהכל מוכן לי מראש ומאורגן וזה ממש לא הולך להיות ככה עכשיו כי

א-י-ן  ל-י  ז-מ-ן.

אני גם צריכה לקנות דברים לשרון שהיומולדת שלה מחר....

ואני מתכננת לראות אותה בערב ככה שסבבה.

ואוף סיכמתי שאחותי תיקח אותי מחר והיא הייתה אמורה לקחת אותי היום וכמובן לא לקחה.

אי אפשר לסמוך עליה בקטעים האלה והיא מעצבנת.

טוב, אז תמונות עם אורל, כי החלטתי להקדיש לה את הפוסט הזה ואני אוהבת אותה ומתגעגעת אליה

כי היא מזניחה אותי ולא ראיתי אותה כמה ימים.

זאת אורל-ברווז:

אני:

שתינו:

להלה

אני יודעת שאנחנו נראות סופר-פרחות,

קפצו לי :)

 

 

סלאמת,

Barbie Girl.

נ.ב:

ברווז את אהבת חיי 3>

נכתב על ידי , 13/7/2008 19:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ברוווווזזזז(= ב-13/7/2008 21:43
 



טוב נו, חזרתי.


כן, כן.

חזרתי.

וזובי, ממש לא אכפת לי שאתם קוראים פה.

תהנו לכם, באמת.

כוס עמק.



אז ככה,

מה חדש?

מממממ..

עברנו הבטחה@!!

שזה ממש ממש מרגש והיה שיא הכיף.

כאילו, זה היה עאלק טיול כיף, ואז פתאום בארבע בבוקר אמרו לנו לעלות על חאקי, ולכל מקום שהלכנו רדפו אחרינו ממטרות והיה ממש ממש משעשע.

ומשגב, אני אוהבת אתכם הכי בעולם.

ממ, מה עוד ?

סיימתי כיתה ח', ועוד מעט אני עוברת לבליך להלה.

היה מופע סיום וכל זה ,

יצא לנו מדהים ואני כ"כ אתגעגע לכולם שזה משהו.

ל"ו אני פשוט אוהבת אתכם.

אני אוהבת הרבה אנשים לאחרונה.

אה ו...

אמא ואבא בחו"ל, ואני ממש עצבנית שהם לא לקחו אותי איתם כי בא לי....

ואני ממש מתגעגעת אליהם.



טוב, עוד מעט מחנה קיץ...

ביום שלישי.

אני מבטיחה שאני אעדכן אחרי ויהיה פוסט תמונות.

 

 

 

אוהבת,



Barbie Girl,

שקיץ וכיף לה.

נכתב על ידי , 12/7/2008 20:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 296992011 

תמונה




1,448
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBarbie Girl. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Barbie Girl. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)