לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fake Purity


Take my photo off the wall If it just won't sing for you 'Cause all that's left has gone away And there's nothing there for you to prove.

Avatarכינוי:  Dath Dall™

גיל: 32



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

Oh well


אוחח נמאס לי נמאס לי נמאס לי.

אני ישנה כל היום ואני מפסידה את הגשם!

בא לי לצאת לרחוב בלי מיטריה ולהיות שעתיים בגשם עד שאני יהיה חולה ומקומטת כמו אמא של שימעון פרס.

וגם כן עם כל השביתה הזאת.. לא, זה לא שאני לא אוהבת לישון עד מאוחר ולא, זה לא שאני אוהבת בית ספר.

פשוט אם זה ימשיך עד פסח השמיניסטים כבר לא יבואו לבצפר וזה שווה התאבדות מצידי.

בהעעהעע@#$%%$$##$%^^%$$$%%&*&)&^!!!!@%. כן. פוי הייתי צריכה להוציא את זה.

תאכלס אם אני לא יראה אותו בזמן הקרוב הרצון שלי לחיות יהיה שווה לזה של עגבנייה אורגנית.

Oh well..

 

 

 

השיר הזה הוא פשוט אהבת חיי

בהחלט!

 

למקרה וזה לא עובד כי אני לא רואה את זה O_O

http://youtube.com/watch?v=QJ2SeB1Y_Iw

נכתב על ידי Dath Dall™ , 21/11/2007 15:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



468

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDath Dall™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dath Dall™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)