לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


היושקה!! הגעתם לבלוג שלי... בכל מקרה- זה הבלוג הכי מגניב ברשת- כי הוא שלי- ואני- מושלמת!!! חח אז בקיצור, תהנו לכם!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


שיהו איזה כיף!!!

אתם לא קולטים?!

חיים מושלמים

אוקי-

1. נגמר חנוכה= עצוב= למה אני אומרת את זה?= תסתכלו על 2.

2. מחר יש שביטה ואולי גם מחרתיים

3. בשני בת מצווה

4. ב23 עוד בת מצווה

3. גם ב29 בת מצווה

4. בינואר= אחרי הבת מצווה של נעה (29) יש חודש חדש, ווושנה חדשה= 2008~~~!!

5. זהו נראה לי....

איזה כיף!!!

אויי ויש חורף!~

 

חדשות= אין שביתה, רק לתיכונסתים.

לא הוגן חיים אומללים כל כך~!!!~

נכתב על ידי פיגיפונגה , 12/12/2007 20:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  פיגיפונגה

בת: 27

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיגיפונגה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיגיפונגה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)