לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

hip-hop gangster


אני נאור בן 14 מטבריה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

גברים על אחד


נתחיל בי:התרגשתי אתמול..אני מנוי כבר 3 שנים אבל הרגשתי משהו..בנסיעה למשחק לפני המשחק וכמובן באויירה בגימל המטורף..טין הרבה דברים שמתקרבים לאהבה שלי למכבי חיפה..אני חושב שהשחקנים ערסים ומעצבנים אבל אני אוה את הסמל והקבוצה..אי אפשר להסביר

אבל זה לא הנושא אז..

כותרת:בית''ר זונה:אוהדי ביט''ר(ה-ט' זה בכוונה..)איאיאיי..אנשים לא מבינים אותם והאמת..אין מה להבין כי הכורדים האלה בכלל לא מבינים את עצמם כי מדובר בחבורת רוכלים אינפנטילים וחסרי השכלה שכל היום נמצאים בשוק מחנה יהודה אז בוא נגיד שמהם אתה לא מצפה ללמוד את תובנות החיים...גם אני ימני קיצוני וגם לי לא אכפת שישחררו את יגאל עמיר אבל גאדד דאמטט הבן אדם מת תעשו קצת כבוד..הייתי במשחק..אני מטבעי קוף ירוק בנשמה ואני וחבריי ישבנו ביציע ג'(יש לי מנוי..אני לא טרמפיסט..) ועשינו המון כבוד לרז חג'ג' ז''ל שנרצח בשישי שעבר ואז הכרוז הקריא את השם של ראש הממשלה שנרצח יצחק רבין ז''ל וראשינו עדיין היה מורכן ואז בא הבוז העצום ואחרי שיצאנו מהשוק (מדובר באוהדי ביט''ר הכורדים אז הוא היה הרבה יותר קטן) והתחלנו לשיר את השיר שלא היה רגע שהיה יותר מתאים בשבילו והוא נקרא ''או או או או ביט''ר הזבל של המדינה'' ועוד שירי אנטי בית''ר וזה הגיע להם..בהחלט.

ונעבור למקרה הבא-אוהדי ביט''ר תוקפים נער אוהד חיפה בן 14..אחרי המשחק והטירוף שהיה בג'(תמיד יש טירוף אבל פחות..)

אוהד בית''ר תקפו מישהו אוהד חיפה..ועכשיו אני לא בא לפה לעודד אלימות(רק במקרה הצורך..)אבל תגידו לי אתם אם זה כוחות ש50 ג'אברים כורדים אוהדי ביט''ר שסוחבים אחריהם מטען של 100000 לאפות ב25 שנותיהם באים על רבע עוף אחד שהפעם האחרונה שאכל לאפה היה באליפות האחרונה של חיפה וגם בה הוא בטח התחלק..ומכיוון שוואן זה אתר שבאופיו הוא ביט''רי לא פירסם שאוהד של חיפה פיצץ 4 אוהדי ביט''ר במכות אחרי המשחק.. 

אז לפני משגיעחם לגאידמק אני רק רוצה שתקבלו קו מחשבה אמיתי על אוהדי בית''ר.

מדובר ב:ערסים כורדים אינפנטילים שכל היום מבלים בתחנות ווינר ובשוק מחנה יהודה ובאים 100 על אחד וגם אז לפעמים מפסידים וכמובן זקנים חסרי השכלה וצעירים יותר גרועים ובקיצור:לוזרים!!

ארקדי הזבל:אין לי מה להגיד,בעצם יש:לך תזדיין עם הכסף שלך יר חתיכת מאפיונר טמבל!!!

''אבא סרסור,אימא זונה,ככה גדל..ארקדי במוסקבה''!!!

''אולה,אולה,אולה אולה אולה..ארקדי גאידמק סוחר בנשק,מוכר אותו למחבלים''!!

 ''אני שונא אותך בית''ר,אני שונא אותך בית''ר,אני שונא אותך בית''ר,שונא ת'מנורה,ארקדי בן זונה!!

נכתב על ידי , 6/11/2007 14:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יאללה,מתחילים עם הזיכרונות..


היי..מכייון שהנושא החם הוא ''ספירת מלאי'' אז אני רוצה להקדיש לזה פוסט...אני מתחיל-תנו לי בתופים..יאללה!!

12.4.1993-נולדתי..משפחתי סיפרה לי שהלידה שלי הייתה הכי משמחת מכיוון שהיא הגיעה אחרי 5 בנות!!!!חחח..לפני בנות המשפחה יש שני אחים בכורים,אז בקיצור...נולדתי!

4.9.1997-במקרה הזה אני גם זוכר את התאריך..התאריך שבו אחי הבכור עזב את הארץ כדי להגשים את החלום האמריקאי שלו וזה לא ממש משנה אל הוא גם די הצליח..יש לו לא מעט מיליונים כרגע כמו להרבה ישראלים אחרים באמריקה...אבל מה שמשמעותי מבחינתי הוא שהוא עדיין לא חזר ואפילו לא בא לביקור...מה שמקל עליי זה שאני הלכתי לבקר אותו שש פעמים..

בקיצור...אחי עזב את הארץ עצוב!

איפשהו ב1998-אחי השני עזב את הארץ לטובת הגלות שנמצאת אי שם מעבר לאוקיינוס האטלנטי כדי להגשים את החלום האמריקאי שלו ואני לא רוצה להשתחצן אבל יש לנו 3/2 בעניין החלום האמריקאי במשפחה..גם הוא הצליח..רק אחותי שעדיין צעירה חזרה משם בלי כלום..בקיצור אני לא אומר את זה לכולם אבל האח השני הוא בעייני האח שיותר מגניב..מה שגורם לכך שכיף להיות איתו..אההה ויש לו בערך 9 קעקועים!!ככה שזה נותן אשליה(אולי אמיתית..) של ביטחון..ואגב,אחד הקעקועיםשלו נמצא מתחת לבית השחי(איכס..)ואני מצוייר עליו..סבבי!!!

איפשהו בשנת 2000-נסענו(אני,אחותי ואימי) לבקר את האחים שלנו בפעם הראשונה..הרגע שאני לא ישכח זה הרגע שראינו אותם יושבים על הסורגיםפ ברגע יצאנו מקבלת הפנים והם רצו עלינו בריצה מטורפת...אולי הרגע המרגש בחיי(חוץ מהניצחון של חיפה על צסק''א כמובן..חח)

11.9.2001-התאריך שאני לעולם לא ישכח..אחי היה מאוד קרוב לאירוע אבל תודה לאל יצא בריא ושלם..אני לא יספר כי כתבתי על זה כבר..אבל גם בקישור הדברים המפחידים באמת לא כתובים..http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=457317&blogcode=7415875

תחילת 2002-ראיתי משחק כדורגל בפעם הראשונה שלי..בטלויזיה..והתאהבתי במשהו שאף בחורה לא צגרום לי בחיים לאהוב ברמות כאלה..התאהבתי במכבי חיפה..כל מילה מיותרת אני עד עכשיו מאוהב..יושב ביציע ג' כל הראש שלי מלאה בציורים(על השיער..) של חיפה לקראת אולי המשחק הגדול בחיי כאוהד..נגד בית''ר ואנחנו הולכים לפתוח לירושלמים המושתנים את התחת..לעולם לא נישבר,האהבה לא תיגמר..למותתת ירוקקקקק!!!!

13.7.2003-נסענו לארה''ב לבקר את אחיי לאחר 3 שנים וחצי..ונהניתי כמו שלא נהניתי לעולם..!

26.6.2007-נסעתי לארה''ב לבד בפעם הראשונה בחיי..ואני מאמין שזה מה שעיצב את האופי לי כי אני עבדתי כמו חמור במשך 15 שעות ביום בהובלות..שתיתי זיעה כדי לשרוד..השתנתי בבקבוקים...ניגבתי את הידיים בנייר פלסטיק...זה מעצב אותך!!!

ולסיום:באמצע נסעתי עוד שלוש פעמים לארה''ב והיו לי הרבה חוויות..אבל כל זה+תמונות..בפעם אחרת!

סופה''ש נעים!!!

נכתב על ידי , 1/11/2007 19:43  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 31

ICQ: 387566696 



תמונה




2,542
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לh.h.g אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על h.h.g ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)