לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I’’m N O T Dead


" Just didn't drink enough to say you , love me :/ .... "


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008


ואאאאאאו O:

פפפווולל זמן לא הייתי פה !

עוד יש עיצוב של חורף ^^

אממממ ..

אין לי כוח לעשות חדש.

אז תתאפקו D:

 

אממ ..

אני סופסוף יכולה לומר לכם שטווווווב לי (:

ממש טוב לי !

ממש ממש טוב לי D:

אני כבר כמעט לא רבה עם אמא שלי (:

ווווווווו...

אני לא אוהבת אף אחד !!!!!!! :)(:

ומחר יש יומולדת לדניאלי הנסיכה שללללליי (:

והיום אני ישנה אצלה

ובשישי כל החברות ישנות אצלה :)

נסיכה שלללללללללי - מזל טווב (:

אמממממממממממממממממ (:

זהו ^^

 

עד לפעם הבאאאאאאאאאאה (:

אוווווווווווורי :)



נכתב על ידי , 7/8/2008 14:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה




237
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לor *_^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על or *_^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)