לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

tokio hotel -stories from my heart!


בלוג סיפורים קצת שונה

Avatarכינוי: 

גיל: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

פרק 7


היום שוב התעוררנו בבוקר,לפחות ברוק ולאנה,אני לא הצלחתי לישון המחשבות שלי היו תקועות בביל ובמראה עיניו הקרות.

"לא ישנת כל הלילה.?" ברוק התישבה לידי "לא" אמרתי וקמתי מתלבשת בבגדים חדשים,ישבתי כל הלילה עם הבגדים מכוסי הדם.

"יש לנו היום שיעור עם התיאומים...מה יקרה?" לאנה שאלה מסרקת אותי לאט .

התבוננתי במראה,נראיתי כ"כ מסכנה שכבר ריחמתי על עצמי.

"נראה כבר בשיעור"אמרתי לוקחת את התיק ויוצאת "לאן?"  "אני הולכת ברגל לבית הספר,אל תחכו עם ההסעה" אמרתי ויצאתי מבית היתומים לרחוב ומתחילה ללכת.

התבוננתי בעצים והנוף שמסביב,הפארקים הירוקים "הכל נראה כ"כ יפה בחיים מבחוץ"אמרתי והמשכתי ללכת.

הייתי הראשונה מהתלמידים שהגיע לבית הספר,הלכתי לפינת העישון מוציאה סיגריה ומרגישה שחרור קל.

"אני מופתע לראות אותך פה כ"כ מוקדם" שמעתי מישהו עומד לידי והרמתי את מבטי "ביל?" הלב שלי קפץ ממקומו "אני לא מאמינה שאתה כאן שאתה חיי" אמרתי וקפצתי עליו "אוו אוו" הוא זעק "סליחה" אמרתי מתרחקת,ראיתי שידו חבושה בכתף ומטה"הכדור פגע בכתף?" שאלתי לוקחת עוד שאחטה"כן,מסתבר"ביל צחקק וחטף את הסיגריה מידי.

"היי!הסיגריה!" התעצבנתי מעט "ילדה בגילך לא צריכה לעשן" ביל אמר בקול מצחיק מנסה לחכות מבוגר אחראי "אתה גדול ממני רק בשנה מה אתה מחרטט?" אמרתי צוחקת ולקחתי ממנו את הסיגריה חזרה.

"חוצפנית!תני כבוד למבוגרים ופצועים" "אתה מתכוון נכים?" צחקתי "אני לא יכול לכתוב רק זמנית!וחכי מה יהיה אחר כך" הוא אמר והחל לדגדג אותי,זה מה שתמיד הייתי עושה לקייטי כשהייתה מנסה לעצבן אותי.

הפסקתי לרגע לצחוק "הכל בסדר?" ביל שאל מעקם גבה"יש לי משהו בשבילך" אמרתי ופתחתי את התיק ,הוצאתי ספרון קטן שעליו היה מודבק פתק לבן דהוי.

"מה זה?" הוא שאל מופתע "זה מאחותי,ביום של ההופעה כשהיא נהרגה,היא בקשה ממני לתת לך את זה אם אראה אותך יום אחד"אמרתי והתישבתי חזרה.

"ואוו,נראה מושקע,מה זה?" ביל שאל מתישב לידי"לא יודעת תפתח ותראה"אמרתי וקמתי מהספסל "קל"(קיצור של קלואי) ביל אמר ותפס את כתפי "מה?" אמרתי תוקעת מבט ברצפה "אני באמת מצטער" הוא אמר וחיבק אותי"אל" אמרתי והזזתי אותו ממני.

התחלתי ללכת לא מבינה מה עובר לי בראש.

אף אחד בחיים לא קרא לי קל חוץ מקייטי,זה היה הכינוי הסודי שלנו אני קל והיא קיי.

עלו בי הזכרונות מהלילה,הדם העיניים הקרות והצעקות.

לא ראיתי את טום אבל עכשיו אני עסוקה בלחשוב איך הוא הגיב,הרי הוא עמד מאחורי ולא אמר כלום או זז "מטומטם" רטנתי עליו אך לשווא זה לא יעזור לי.

הרגשתי שכרגע מה שיש לי זה ברוק לאנה ואולי קלארק "קלואיי" שמעתי מישהו צועק את שמי,המשכתי ללכת כלא שומעת "עצרי" מישהו צעק וסובב אותי בכתפי "קלארק?" "כן,תקשיבי בוקר טוב אבל לא נראלי שלך הוא טוב..ביל מחפש אותך" קלארק אמר מתנשף "אוקיי,יש שיעור איתו עוד מעט הוא יראה אותי" אמרתי באדישות והבטתי לרצפה "קיצר בואי איתי ללוקר שלי אם ככה" קלארק אמר ומשך אותי.

"תגיד,אתה חושב שאלוהים באמת לוקח רק את ההכי טובים?" קלארק צחקק "חח בשביל זה אני עוד פה,אני מרושע נכון?" הוא אמר בציניות "טוב בלי ציניות הבנתי שלא" אמרתי שעצבנות והחלקתי על הלוקרים כשהמנעולים קורעים מעט את עורי בגב,הגעתי לרצפה והרפתי את השרירים.

מצאתי את עצמי יושבת על הרצפה ליד הלוקרים ומעלה מחשבות על מוות.

"קלואי מה קרה?" קלארק אמר והתיישב לידי

"נמאס לי להיות יתומה!אני רוצה משפחה חוץ מהחברים שלי" אמרתי והתחלתי לבכות.

"היי יש לך פה משפחה" קלארק אמר וחיבק אותי.

"קלואי אפשר לדבר איתך?"שמעתי קול וראיתי את נעליו של טום מולי "מה עכשיו?" שאלתי והרמתי את הראש "לבד!" טום הדגיש וקמתי.

"מה?" שאלתי מתקדמת בחוסר רצון אחרי טום לחדר גדול "אנחנו רוצים לנסות משהו" הוא אמר והצביע על הבמה שם ישב ביל עם מיקרופון בידו "מה?!מה אתם רוצים ממני?" שאלתי כועסת,ידעתי מה הם רוצים אבל לא הייתי מוכנה.

"אוקיי שני מוטציות תקשיבו ותקשיבו לי טוב,אני לא שרה זה ברור?" אמרתי ויצאתי בטריקת דלת.

"קלואי!" טום צעק ויצא החוצה הוא חסם אותי ולא הייתה לי דרך לזוז מהדלת "מה?" אמרתי בכעס משלבת ידיים "בבקשה תכנסי" הוא אמר והתבונן בעיניי ואז כבר לא יכולתי להחזיק את עצמי

נכתב על ידי , 11/3/2009 12:21  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טדי בר:)-ישסיפור חדש כנסו=] ב-13/3/2009 17:45
 



כנסוו!


 

וואנשוט-טווינסט (במהלך השבוע פרק 7):

 

"אני אוהב אותך טום" לחשתי לאוזנו של טום,הוא עוד ישן ונראה כ"כ רגוע.

"אה?טוב" הוא מלמל והסתובב.

נעלבתי,ממתי הוא מגיב ככה?!

"טום?" אמרתי בשקט נשכב חזרה מביט לתקרה,הוא לא ענה "לך לעזאזל" אמרתי בלגלוג לעצמי והלכתי למטבח.

ליד הדלת ראיתי עוד מכתב,כמו כמו שאני מקבל כבר שבועיים,מזל שטום לא יודע עליהם,מכתבי איום אף פעם לא הפחידו או הטרידו אותי אבל דווקא זה כן.

פניתי למטבח,הוא היה מבולגן,שאריות הפיצה בקרטון מונחות על השולחן והשיש והכלים בכיור מלפני שבוע,פשוט מזבלה.

"טוב נו מילא,מחר מנקה" אמרתי בפיהוק וניגשתי למקרר מוציא קרטון חלב.

מילאתי מים בקומקום המלוכלך במקצת והלכתי לארון מוציא ספל שמאחוריו היה פתק: "צלצל אליי היום ב17:00 אנדרו"

"אנדרו?" שאלתי את עצמי,הנחתי שזה פתק ישן שלי וזרקתי לפח.

 

בשעה 17:56:

"פאק!" טום קם מהמיטה בצעקות,הוא רץ בבוקסר ברחבי המטבח והסלון מחפש אחר משהו.

"טומי מה קרה?" שאלתי מניח את הפיצה על ההשולחן,הוא הסתובב אליי במבט מפוחד "מה?לא אמ סתם" הוא אמר מתישב לידי בחשש ונוגס בפיצה.

"היי!זאת החתיכה שלי!קח מהמטבח!" צעקתי בצחוק "אוקיי" הוא אמר וקם,הוא נראה רציני.

"טום צחקתי" צעקתי וקמתי לכיוונו , נכנסתי למטבח רואה את טום מחטט בארון הכוסות "מה אתה מחפש?" שאלתי מעקם גבה "סתם כלום" הוא אמר ממשיך להסתכל "הפיצה על השיש קח לך" אמרתי וחזרתי לסלון.

טום חזר עם צלחת ובה שתי חתיכות פיצה נגוסות.

"מה קורה?" הוא אמר והתבונן לטלויזיה "טוב" אמרתי וקמתי מהסלון.

נכנסתי לחדר שלי,החדר בו לא רק כתבתי את שיריי אלא גם הכרתי את הבחור הראשון בחיי.

התישבתי מול המחשב פותח דף חלק ומתחיל לכתוב.

 

In mir wird es langsam kalt wie lang können wir beide hier noch sein Bleib hier die Schatten wollen mich holen Doch wenn wir gehen dann gehen wir nur zu Zweit Du bist alles was ich bin und alles was durch meine Adern fließt Immer werden wir uns tragen Egal wohin wir fahrn egal wie tief Ich will da nicht allein sein lass uns gemeinsam in die Nacht Irgendwann wird es Zeit sein lass uns gemeinsam in die Nacht

"אחח" נאנחתי מזיז את הדמעה הנחה בזווית העין וקרעתי את הדף.

"לעזאזל טום מה שאתה עושה לי" אמרתי צועק על עצמי בטיפשות.

"ביל?" קולו של טום נשמע מעבר לדלת מלווה בדפיקות חלושות,רצתי למיטה נשכב עליה כישן.

צעדיו של טום התרחקו מפתח הדלת ונשמתי לרווחה "כמה שאני אוהב אותך טומי" אמרתי לעצמי ושקעתי בשינה.

 

בשעה 00:34:

"טום?!" קמתי בבהלה ,הבית היה ריק.

צלצלתי לפלאפון שלו מיד לראות שהכל בסדר "בבקשה תענה טום" אמרתי מניח את הטלפון המצלצל על אוזני.

"הלו?" טום נשמע קם משינה "טום?איפה אתה?" שאלתי בבהלה "אוי פאק לא שמתי לב לשעה כבר מגיע" טום צעק וניתק,הרגשתי איך הלב שלי מתפרק.

הלכתי למטבח מתחיל לנקות ,לא רציתי לכחות למנקה,הוצאתי את התסכול.

 

(עכשיו תמשיכו לקרוא עם השיר-   http://www.youtube.com/watch?v=aM2DqRzzQfM אם השיר נגמר באמצע תפעילו מחדש)

 

"ביל אני כאן" טום אמר וראה אותי עומד ליד הכיור עושה כלים,הוא גיחך והתקרב אליי מניח את ידיו השריריות סביבי ומנשק את צווארי.

"ביל?" טום אמר מניח את ראשו על כתפי "מה?" השבתי באי חשק.

"מה קרה?" הוא אמר משחרר אותי מאחיזתו , "פשוט לך ממני " אמרתי מנגב את ידי במגבת שהונחה לידי והולך לסלון.

"ביל א-" קטעתי אותו בצעקתי "אמרתי לך לעזוב אותי!" צעקתי נזרק על הספה בכוח,מחזיק את הדמעות.

טום הלך במסדרון לא היה לי אכפת לאן.

 

pov טום:

הלכתי לאורך המסדרון לא מאמין שביל עלה עלי ,הבנתי איזו טעות עשיתי שככה בגדתי בו ,עם אנדרו! החבר הכי טוב שלו!!

רציתי להכנס לחדר אבל דלת חדרו הישן של ביל הייתה פתוחה מה שמעולם לא הייתה,משהו משך אותי להכנס.

התבוננתי בתמונות של שולחנו התמונות שלנו ושל אמא.

מבין התמונות הצלחתי לראות דף קרוע,לקחתי אותו לידי וחיברתי אותו מתחיל לקרוא.

יכולתי לדמיין איך ביל ישב וכתב את המילים.

בצד הדף היו שירבוטי שמי מחוקים.

"לעזאזל איתי" אמרתי בעצבנות והלכתי לסלון בחשש, "ביל" אמרתי וראיתי שהוא לא בבית, "פאק!אני כזה מטומטם!" קצתי לקחת את מפתחות הרכב לחפש את ביל אך כשפתחתי את הדלת כבר לא הייתי צריך "ביל!"צעקתי "ביל מה קרה לך?" התבוננתי בגופו המחורר מכדורים.

"מי כבר ירצה להרוג את המלאך שלי?" אמרתי מחבק אותו ובוכה.

עיניו היו סגורות ופניו שלוות.

 

במשפט:

"המואשם ברצח אחיו-טום טרומפר קאוליץ נמצא.." כבר הייתי לחוץ חיכיתי לרגע הזה "אשם" אמר חבר השופטים פה אחד.

חייכתי חיוך ענק,אני ירצה את העונש הזה,כנראה זה מה שמגיע לי.

"אז כן,נכנסתי לכלא ולמען האמת אני מקווה שסופי קרב לפגוש אותך שוב אהוב שלי" אמרתי מתבונן מהחלון סורגים שבתאי לשמיים,רואה איך ביל מחייך אליי בחיוך סולח.

 

 

 

נכתב על ידי , 7/3/2009 12:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טדי בר:)-ישסיפור חדש כנסו=] ב-10/3/2009 17:17
 



לדף הבא
דפים:  

2,993
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטדי בר:)-ישסיפור חדש כנסו=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טדי בר:)-ישסיפור חדש כנסו=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)