לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא רק ידידים (וידידות)...


קצת יותר עמוק לתוך החיים הפרטיים שלנו...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

פוסט ראשון... החבר הראשון, הפעם הראשונה.. הכל.


אוקי אז ככה, זאת יובל.

הייתי שואלת מה נשמע מתוך נימוס, אבל אתם לא יכולים לענות אז... נדפקתם.

קיצר, הקדמה קצרה..-

לפני שנה בערך היה החבר הראשון שלי..

אני הייתי בת 12 והוא היה בין 15.

קראו לו עודד.

עודד היה מד"צ בקייטנה שאני הייתי בה, והוא הדריך את הקבוצת גיל שלי... כיתה ו'. (עכשיו אני כיתה ז')

הוא נראה טוב, הוא היה בלונדיני והיו לו עיינים בצבע חום דבש.

השיער שלו היה חלק, ולא ארוך ולא קצר כזה, בדיוק כמו שצריך...

הוא היה גבוה ממני והיה לו גוף יפה ומבט מדהים.

באחד הימים הייתה תחרות "שרשרת בגדים" ותפסתי אותו מביט בי במבט דיי חצוף...

לא שלא אהבתי את זה אבל בכל זאת..

זה היה ביולי-אוגוסט ככה, והיה חם מאוד למרות המיזוג הסביר..

הורדתי את המכנס ברך של היינס ונשארתי בתחתוני "בוקסר בנות" צמודים כאלה..

ואחרי זה הוא כבר באמת הסתכל עלי... טוב.

קלטתי אותו, ובשביל לגרות אותו טיפה הורדתי גם את החולצה ונשארתי בטופ.

אחרי הורידו עוד 2 נבות את החולצה ונשארו בטופ, ועוד אחת הורידה את המכנס ונשארה בתחתון דומה לשלי.

סיימנו את המשחק, התלבשנו, והיום פעילות עבר לו... בסוף היום פעילות ניגשתי לקולר לשתות קצת,

ובדרך נתקלתי בעודד.

שאלתי אותו מה קורה וביקשתי סליחה, והוא לקח אותי לדבר בצד.

הוא אמר שהוא יודע שזה לא כל כך אתי ושהוא לא בטוח שזה מעשה נכון, אבל אני מוצאת חן בעינייו והוא היה רוצה לראות אותנו ביחד בהמשך.

אני כמובן שמחתי לי, אבל הוא ביקש לשמור את זה בסוד.. וזה ביאס אבל רק קצת.

כבר בצהריים של אותו יום באתי אליו בתירוץ לאמא שאני הולכת אליו בשביל לעזור לו להכין פעילות לקבוצה, כי הוא צריך עזרה של "מישהי שיודעת את שתי נקודות המבט".

אמא לא הטילה ספקות ואישרה לי בחיוך לצאת.

אם אני לא טועה לבשתי לשם טיץ ברך שחור וטוניקה בורדו.. ונעלי בובה שחורות.

השיער שלי יפה תמיד וככה גם הפרצוף אז אני לא צריכה להתאפר או לעשות משהו מיוחד בשיער.. חח.

שכבאתי אליו הוא פתח לי את הדלת בחיוך, שאלתי אותו אם ההורים שלו או מישהו בבית כי הרי הוא רוצה שזה יהיה סוד, והוא אמר שלא...

אחרי שאכלנו קצת בייגלה הוא מזג קולה לשתי כוסות זכוכית ועלינו לחדר שלו שנמצא בקומה השניה.

התיישבנו על הרצפה והוא הדליק טלוויזיה וחיבק אותי, ומהר מאוד התחיל לנשק אותי בלחי...

ואז הוא עבר לצוואר, וככה נישק אותי מהצוואר למעלה.

אמרתי לו שזה נעים לי וזה היה כמו אישור מעבר בשבילו הלאה, אז הוא נישק אותי נשיקות קטנות בפה.

אחרי זה הוא ניסה לנשק אותי צרפתית, אבל לא ידעתי...

אז הוא אמר שאין לי מה לדאוג והוא ילמד אותי.

כמובן שלמדתי מהר ולא הפסקנו להתנשק, ואחרי זה הוא הוריד לי את הטוניקה.

אני מפותחת יחסית לילדות בגילי ואני כבר לובשת חזיה וגם אז הייתי עם חזיה. קטנה אבל זה גם משו...

קיצר נשארתי שם בחזיה ובטיץ שחור, את הנעלי בובה הורדתי כבר כשנכנסתי אליו הביתה.

אחרי כמה זמן הוא הוריד לעצמו את החולצה והמכנס ונשאר בבוקסר שחור צמוד שהיה מזה סקסייי...

ואז הוא הוריד לי את הטייץ ואני לא הבנתי מה הוא רצה... הייתי כל כך תמימה.

 

ה מ ש ך   י ב ו א  נשמותתת :)))

מתה עליכםםםם,

יובל.

נכתב על ידי הכותבות.. , 24/12/2007 13:29  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבנות החרמניות שלכםם..! (פוסט ראשון כולם להכנס!)


טוב אז לא נרבה בפירוטים...

אנחנו גל ויובל, ואנחנו ח ר מ נ י ו ת ! (מאודד).

 

קיצר פה נספר על מה עשינו, עם מי, מתי, איך, כמה וכל השאר...

 

ותאמינו לנו... שלא חסר כל האלה למעלה.

 

קיצר...

לשמור במועדפים מיד...

ובנים,

לכו לשחק עם הזין שלכם (;

נכתב על ידי הכותבות.. , 23/12/2007 17:53  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  הכותבות..

בת: 26




1,124
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , תחביבים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכותבות.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכותבות.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)