לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the shelly show XD


הבלוג הסקסי שלי XD

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

שיעור מחשבים =[=




יש לי עכשיו מגמת מחשבים... כאילו בחרתי לעצמי להיות במגמה הזאת בגלל שחשבתי שאני יוכל לשחק במחשב :| ... המורה שלנו של שנה שעברה היה "אפי" חיחי מורה הכי שווה בארץ! כל שיעור נתן לעשות מה שבא לנו.. והשנה החליפו את  איפה אפי במישהי שקוראים לה "כלמי"??? חחח היא נותנת לנו לעשות קודים ושטויות ומה אני לא אחת החוורשות על המחשב והיא גם  נותנת לנו שיעורי ביתתתתתתת

 

איפה אפי??

נכתב על ידי , 28/11/2007 14:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוצצו לי תבועה לגמרי!אליסה בארץ הפלאות דרדסים פיטר פן הכל אחרת =[


אתמול דיברתי עם חברה שלי מאיה בהפסקה.. היא סיפרה לי משהו שגרם לי אישית לממש הלם! דיברנו על סרטים מצויירים וכאלה.. לא זוכרת איך הגענו לנושא המוזר הזה חח אבל היא סיפרה לי שהיא רואה תוכנית שקוראים לה משהו כמו "הסיפורים מאחורי הסרטים-לא מה שחשבתם" או משהו כזה.. בקיצור שילשום היא ראתה על הכותב של פיטר פן.. פיטר פן הסיפור על ארץ לעולם לא והילדים שלא גודלים לעולם.. =\ סיפור תמים לגמרי! אבל מי שכתב את זה התגלה כפאדופיל אנס שרצח כל ילד שהוא אנס כדי להעלים ראיות! הוא סיפר בכלא שכשהוא כתב על הילדים שלא גודלים ועל ארץ לעולם לא הוא התכוון לילדים שהוא רצח ושהם לא יגדלו ושהם יגיעו לארץ שלעולם לא תיהיה . או משהו כזה. שהיא סיפרה לי את זה הייתה לי בחילה והרגשתי ממש רע. וזה לא הכל . היה פרק על כיפה אדומה והם סיפרו שהמקור של כיפה אדומה.. כאילו בסיפור הראשון ראשון שהיה של כיפה האדומה הצייד החביב חחח אמר לכיפה אדומה להתפשט ולהכנס למיטה=O חח קיצור צייד פאדופיל.. השאלה שלי הייתה מה הוא עשה עם הסבתא חחח

וזה לא הכל.. למי שלא יודע הדרדסים.. הסדרה החמודה והתמימה הזאת היא ממש לא תמימה! זאת סידרה אנטישמית נאצית שנכתבה על היהודים.. גרגמל האיש הרע בסידרה הוא כאילו היהודי עם האף הגדול. שרודף אחרי הדרדסים הכחולים..והכחולים הם מחתרת נאצית והם כאילו רמזו שאנחנו  רודפים אותם או משהו כזה.. חוץ מזה בפרק הראשון בגירסה הראשונה של דרדסים לדרדסית היה שיער חום בהתחלה ולב שחור ואז ניהיה לה שיער בלונדיני ועיניים כחולות והלב שלה הפך להיות אדום שוב... ממש מוזר! חוץ מזה אם זה לא מספיק את הסיפור אליסה בארץ הפלאות כתב מישהו מסומם חחח! איזה מוזר זה.. בגלל זה בסיפור של אליסה היו דלתות גדולות וקטנות!

מי יודע בסוף כל הסיפורים הכי יפים הומצאו בידי מטורפים חולים בשכל! חחחח

נכתב על ידי , 26/11/2007 20:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נשבר הזיןןן =O


החלטתי לפתוח בלוג.. בעיקר בגלל שלכולם יש כזה :O  וזה ניהיה נושא שיחה נורא מעניין בהפסקות |: ככה שאני יוצאת לא שייכת לנושאי השיחה ובלי הצלחה להעביר נושא XD אבל עכשיו כשאני פותחת את הבלוג אני לא רוצה להראות אותו לאפחד מהכיתה המעפנה שלי!אין לי מושג למה אבל החלטתי ככה שהוא יהיה סודי.. =]. אולי עד מפגשי ישרא :P הבעיה שאני לא יודעת איך להתחיל למי להגיד ולמה :| אחרי שראיתי תבלוגים האחרים אני מזה קטנה לידם XD חחח אבל מי יודע אולי נתפתח עם השנים או השבועות או הימים |:


נכתב על ידי , 23/11/2007 20:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe shelly show אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the shelly show ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)