לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sometimes I Wonder- Who I Am


"כשעצוב ולא הולך כשמחשיך או מסתבך, אני באה אליכם, אני באה אליכם.."

Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 326169012 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

ברוכים הבאים לסיוט שלי...


 

חזרתי.

 

התקופה הזאת פשוט זוועתית.

אז החלטתי לכתוב הכל ולפרוק.

 

אני חיה בתוך כלא.

כל יום שעובר הסבל מתגבר.

הרגשה של תסכול.

אני לא מופנמת אבל עם הזמן זה קורה.

עם הזמן הביטחון העצמי שלי מתערער..

רק בגלל מילים דוקרות,

עיניים גדולות שמביטות,

קצת מכות וחבטות.

 

האמונה אט אט רופפת.

אני מפחדת שתתנתק ממני..

הרי עד עכשיו חייתי בצילה.

כעת היא כמו הד שבא אחריי,

ההד הזה נחלש ונחלש.

 

אני חיה בתוך מקום גדול

אך בתוכו מצאתי לי פינה צרה וקטנה

בה אני מרכזת את כולי

בה אני יכולה לחלום,

לצאת מן השגרה.

לברוח.

 

אז אימצתי זוג כנפיים וגם אומץ,

ובחלום שלי אני רואה עצמי הרחק מכאן..

אני עוצמת את עיניי חזק ורואה,

רואה אותי, אותם, שם, לא כאן..

כ"כ טוב עכשיו..

וכשפתחתי אותן שוב

מצאתי את עצמי שוב פעם

באותה פינה דחוקה שלי.

באותו כלא.

 

מעליי שלט גדול המופנה לכל מי שבא:

ברוכים הבאים לסיוט שלי.

 

 



 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 20/12/2008 01:07  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,894
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאתי סטייל :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אתי סטייל :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)