לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Before Sunset


"if you got it, show it!" במבטא שבדי כבד

כינוי:  ונדי

מין: נקבה

ICQ: 229040414 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

הסוף הוא ההתחלה של הסוף.


בוקר.

 

אני יודעת שכעת השינוי הגדול בלתי נימנע...

 

ישבתי לבד בהרגשה טובה חשבתי על היום שעבר, ואז ראיתי את עידן עומד מחוץ לבית הקפה, מאוחר יותר הלכתי לשבת לידו וליד חבורה גדולה ורועשת של אנשים.

פתאום ראיתי עד כמה הוא דומה לרון... תמיד חשבתי על זה, עוד בפעם הראשונה שדיברנו. אבל באותם רגעים הבנתי עד כמה.. זה לא רק המראה, זה הכל. למרות שקוויתי שהוא יהיה שונה.

לא הייתי נאיבית, באמת שלא, אף פעם לא עברה לי בראש המחשבה שהוא באמת רוצה אותי.

אף פעם לא ניסיתי להשיג אותו... גם הוא, כמו רון, התקרב לאט, מיוזמתו.

אבל כולנו יודעים איך כל זה הסתיים.

אולי אדם אחר לא היה לוקח את כל הדברים האלו ברצינות, הרי מה, סך הכל אלו היו רק שני ערבים... אבל לא אני, לא אחרי כל מה שעברתי...

ואני ביקשתי, אמרתי שאם הוא מתחרט, אני אשכח מהכל, אני לא אדבר על זה יותר, לא אחשוב על זה יותר- אבל הוא לא עשה את זה, בנוסף התחיל לתת כל מיני הסברים על מרחק וצבא.. ואני מודה, לא הקשבתי לאזהרות וזה רק הפך אותי ליותר טיפשה.

כמובן שאתמול, אני כבר הייתי מודעת להכל, אבל חשבתי שזה לא יזיז לי יותר. מסתבר שטעיתי. אבל למי אכפת בכלל? לא לו. ואולי עדיף ככה. אני רק מקווה שהוא לא יחזור על המעשים שלו עם אחרות... רק שלא יהיה רון... זה לא מגיע לאף אחד. זה לא נאמר מתוך כעס, אולי מתוך אכזבה, על כך שקיימים בעולם כל כך הרבה אנשים שלא אכפת להם לפגוע באחרים כדי להרגיש טוב עם עצמם=\

ואני? עדיף לי להמשיך להתרחק מהדברים האלו כרגע. לא היה לי אפילו ניסיון אחד נעים...

 

שינויים גדולים חלים. 

אני בטוחה שתבחינו.

השנים האחרונות לא היו קלות, אומנם השנה הצלחתי להתעלות על הכאב ולמצוא אושר לזמן מסויים, אושר אמיתי... הפכתי להיות האדם שתמיד חלמתי להיות.

התגברתי, התבגרתי.

וכעת חבריי, ונדי עוזבת סופית.

תקופת ונדי הסתיימה והנה מתחילה לה תקופה חדשה. אני חדשה.

 

כל טוב לכם.

נכתב על ידי ונדי , 28/6/2007 08:39  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




פורסת זרועות

צונחת.

 

אנא שמור על הנשמות התמימות בעולם הזה...

 

אני לא שוכחת להודות בכל יום על חיי.

לא אספיק להאמין בצדק.

 

נימאס לי כבר מאנשים שרק מדברים על עצמם,

נימאס לי משיטחיות.

אני אף פעם לא מתכוונת לפגוע באף אחד, באמת שלא... אבל יש אנשים שחייבים להבין שאני לא אשאר לשמוע את כל השטויות שלהם...

אני מכבדת אותם ומאזינה בנימוס, עד הרגע שהאגוצנטריות פשוט משתלטת על כל השיחה...

 

יש רגעי טוהר שאסור לנו לוותר עליהם. אסור לנו לזנוח יופי אמיתי בגלל אדישות של אחרים.

 

בן אדם, אני מרגישה שהחיים שלך אוזלים, אני רוצה להושיט לך יד, לעזור לך למצוא משמעות.

אילו רק יכולתי...

 

יש כל כך הרבה נשמות תמימות בעולם הזה... כל כך הרבה סבל

בבקשה, אני לא נוטה לשאת תפילה, אבל בבקשה... שמור עליהן..

 

 

נכתב על ידי ונדי , 27/6/2007 19:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נימאס!!!!


נימאס לי להשאר בבית כבר=[

ועוד שבוע בכלל לא יהיה לי זמן לכלום, שלא לדבר על להנות... רק ללמוד וללמוד וללמוד ו.... בעע!

 

מי מתנדב לברוח איתי?:)

נכתב על ידי ונדי , 26/6/2007 19:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

12,079

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לונדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ונדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)