לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זוהר טה טה טה.....!



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007



....
נכתב על ידי , 22/11/2007 09:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




משפטיי    אהבההה....
      

האהבה היא כמו חלום - נקטעת ברגעים הכי יפים.
האהבה היא כמו אש - קשה לשלוט בה , לפעמים לוהטת ולפעמים שורפת.
האהבה היא כמו מפתח קסמים - פותחת את שערי האושר.
כאשר הכרתי אותך הבנתי ששוקולד זה לא הדבר הכי מתוק בעולם!!!
יש נס חנוכה ויש נס קפה אבל כשנולדת קרה הנס הכי יפה
האהבה היא כמו קינוח, משביעה אבל תמיד יש חשק לעוד.
אם בכל פעם שהייתי חושב עלייך היה נופל כוכב, לא היו נשארים כוכבים בשמיים.
אז אם פעם תראי שמיים בלי כוכבים, תדעי שזה רק באשמתך.
אם הייתי יכול להיות בשני מקומות ברגע אחד הייתי איתך ברגע אחד פעמיים
אם נשיקה הייתה מילה אז יש לנו שיחה ארוכה!
האהבה אליך - כמו סוכר ממתיקה כל רגע מר
פנים רבות לאהבה אבל הפנים שלך הם האהבה שלי .
אתה שומע את השקט הזה? זה הלב שלי שהפסיק לפעום מאז שראיתי אותך
האופק רחוק הדשא ירוק אתה אהובי חמוד ומתוק..
נגעתי באש- נשרפתי. נגעתי בבוץ- התלכלכתי. נגעתי בך- התאהבתי!








נכתב על ידי , 22/11/2007 09:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזוהרושששש=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זוהרושששש=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)