לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

12/2004

עוד תיקונים


שוב, אם חלק מהדברים האלה עדיין מופיעים אצלכם בבלוג, נסו להיכנס ל"עדכון פרטים" ולשמור גם ללא ביצוע שינוי בפועל.

אגב, אנחנו משחקים עם מנגנון העדכונים, לפעמים מפעילים אותו ולפעמים לא כדי לראות אם אפשר להסתדר גם בלעדיו. אז יכול להיות שבחלק מהזמן תראו שהבלוגים שלכם מתעדכנים מיד ובחלק מהזמן לא.

התיקונים:

1. גרשיים יופיעו עכשיו ברשימות ובטבעות כמו שצריך, בלי תוים מיוחדים.

2. בבלוגים שנמחקו תופיע ההודעה הקודמת (לא נמצא מספר הבלוג).

3. יישור כותרת הבלוג יהיה כפי שהוגדר ב"עיצוב" ולא רק במרכז.

4. כינויים שמכילים גרש יופיעו עכשיו.

5. רשימה לא הייתה מופיעה בבלוג שיש בו רק רשימה אחת ותצוגה של 2 עמודות לרשימות. זה תוקן.

6. בפוסטים שחסומים לתגובות לא יופיע הקישור לתגובות.

חוץ מזה, עניינים נוספים:

1. אני מנסה להתמודד עם הקודים שהוטבר שותל בטקסטים. מי שהבלוג שלו מוסט לימין, זה כנראה בגלל הוטבר. נסו להיכנס לעריכת הפוסטים ולשמור אותם שוב, אולי הקודים של הוטבר יוסרו מהטקסט והבלוג שלכם יראה נורמלי.

2. מי שהרשימות אצלו מופיעות מעל לפוסטים - אין לי תשובה עדיין, אני מנסה לחקור את התופעה. אישמוזר מספר שזה קורה אצל מי שכתב קוד HTML לא תקין ברשימה. אם יש לכם קוד כזה, כמו של מונה יורד או כל קוד אחר, נסו להסיר את הפריט מהרשימה ותראו אם הבלוג מסתדר.

עד כאן לבינתיים. אין לי חדשות עדיין בעניין המונים.
נכתב על ידי , 13/12/2004 10:18  
146 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היריב ב-29/1/2005 11:50



712,426
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)