לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

1/2014

דרוש/ה: עורכ/ת תוכן לנענע10


לפני שתי דקות נכנס אלי למשרד עורך התרבות והסלבס של נענע10, אביעד קדרון המופלא, ושאל אותי אם אני מכירה מישהו שנון שרוצה הזדמנות לקבל נסיון בכתיבה (בשכר כמובן). המשרה שמתפנה היא של עורך/ת תוכן בערוץ התרבות, ערוץ שעתיד לשנות את פניו ממש בקרוב. ברור, אמרתי, אני מכירה בערך 1,000 כאלו. אני רק צריכה לשאול כמה ישרא-בלוגרים אם הם מעוניינים בעבודה במשרדי נענע10 בגבעתיים (עריכה: מוסרים לי שיש גם אופציה לעבודה מהבית).


 


אז...מי מכם/ן שמתעניין/ת לבחון התאמה לתפקיד מוזמן/ת להשתתף השבוע באתגר הציטוטים הגדול. 

איך משתתפים? קראתם משפט מצחיק או מדוייק במיוחד בבלוג כלשהו? סמנו את המשפט ולחצו בתחתית הפוסט על "הצע ציטוט". למי ששכח או לא מכיר, המערכת פותחת חלון, הדומה מאוד לחלון ההמלצות על פוסטים, והמשפט המסומן כבר נמצא בפנים. כל מה שצריך למלא זה את הפרטים שלכם (כינוי, מייל ומספר בלוג) וללחוץ על "שלח". עלמת הציטוטים שלנו, דון מינו, עוברת על ההצעות ומאשרת את הטובות שביניהן. הציטוטים יופיעו כמובן בקוביית "ציטוטים נבחרים" בדף הבית.

בסוף השבוע נכריז על המצטטים המצטיינים. מי שירצה יוזמן לשלוח לנו קורות חיים ודוגמאות כתיבה, אותם נעביר היישר לאביעד, שיקבע אם המועמד/ת מתאימ/ה. אני חושבת שזו הזדמנות לתקוע רגל בדלת שלרוב נפתחת רק ל"מקורבים" ומאוד מאמינה בשיתופי פעולה כאלו עם ערוץ הבית שלנו. חשוב לציין שאנחנו נחזור רק למי שמתאים למשרה.



הכישורים הנדרשים לא חייבים לכלול נסיון פורמלי בכתיבה, אך הערוץ מחפש עורך/ת תוכן שנונ/ה ומצחיק/ה במיוחד, עם חיבה לסגנון ה-BuzzFeed  ורעיונות יצירתיים. 


 

כולם כמובן מוזמנים לשלוח הצעות לציטוטים, בלי שום קשר למשרה. אולי בהמשך נוכל אפילו להציע צ'ופרים נוספים. 

עריכה 30.1: תודה רבה לכל מי שציטט, המליץ, וגם לכל מי ששלח קורות חיים ודוגמאות כתיבה. המשרה אויישה השבוע (בנון בלוגרית לצערי) ואני מקווה שאוכל להביא לכם הזדמנויות נוספות כאלו בעתיד. 

נכתב על ידי , 20/1/2014 11:40   בקטגוריות דרושים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שולמן. ב-29/1/2014 00:36



712,426
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)