לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

10/2014

נעים מאוד


ראש השנה עבר ויום הכיפורים כבר חלף, אך אנחנו עדיין נמצאים בתחילתה של שנה חדשה שמביאה איתה בשורות ושינויים. כפי שהתבשרתם בימים האחרונים, מריאט, מי שהייתה לעורכת ומנהלת ישרא-בלוג נפרדת מאיתנו בעוד קצת פחות מחודש ומשאירה מאחוריה נעלים גדולות שצריך למלא.

 

נעים מאוד, אני אביהוא, בן 29, גר בראשון לציון (במקור מטבריה) עם בן זוג ו-2 חתולים ואני מנהל המדיה החברתית של נענע10 ועורך ישרא-בלוג החדש. קשה להיכנס לתפקיד חדש בנסיבות שכאלו, כשאתה יודע שהמשמעות היא פרידה מאדם יקר ומוכשר כמו מריאט. אמנם החודש הקרוב עומד להיות מאתגר, אבל אנחנו (מריאט ואני) עושים את הכול על-מנת שהמעבר יהיה חלק ותמשיכו לקבל את המענה המקצועי, אך גם האישי שאתם ראויים לו.

 

ישרא-בלוג היא מעבר לעוד פלטפורמת בלוגים. קהילת הבלוגרים הותיקה בישראל היא בית ומקום מנחם בו אפשר להוריד נעליים ולשפוך את כל מה שיושב על הלב. אני מבטיח לכם לשמור ככל יכולתי על הרוח הזו ולהשתמש כראוי במפתחות שהופקדו בידיי.

 

אני מודע לקשיים הטכנולוגים המלווים את הגולשים באתר והנובעים בין היתר מגילה של המערכת. אמנם לא אוכל להבטיח לכם שתוך יום אותן תקלות ובאגים ייעלמו, אבל כן נעשה את מרב המאמצים על-מנת למצוא פתרון לאותן התקלות.

 

אשמח להיות זמין עבורכם – כאן, במייל ([email protected]) ובעמוד הפייסבוק של ישרא-בלוג.

 

חג סוכות שמח,

אביהוא

נכתב על ידי , 12/10/2014 20:25   בקטגוריות להציל את ישרא-בלוג, עדכונים  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של &#8235;טליק ב-30/10/2014 14:54



712,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)