לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

1/2015

הנושא החם, המלצות ועדכונים


צהריים טובים,

שבוע חדש בפתח וזו הזדמנות טובה לכתוב פוסט בבלוג הבית של ישרא-בלוג (also known as  בלוג 5) על כמה נושאים שרציתי להעלות לדיון ולהביא לידיעתכם. 

 

המלצות או לא להיות

אני נתקל בהרבה תלונות, מוצדקות יש לומר, על תדירות עדכון הפוסטים המומלצים. הפוסטים המופיעים במומלצים מגיעים מ-3 ערוצים עיקריים:

1. רשימת הפוסטים שאתם ממליצים עליהם, באמצעות כפתור ההמלצה. 

2. רשימת הבלוגים הקבועים של בלוג 5 שאני משתדל להגדיל ולעבות כל הזמן. מדובר ברשימה של בלוגרים שכותבים היטב ובאופן עקבי ויש להם סיפורים ודעות שכדאי לכולנו להכיר.

3. הפוסטים החמים.

 

נכון להיום, מדי יום רק 5-7 המלצות גולשים מתקבלות במערכת. זה מספר נמוך מאוד של המלצות, שמתוכן ומתוך רשימת הבלוגים הקבועים+החמים צריך לבדוק ולבחור בקפידה את הפוסטים שיקודמו במומלצים בעמוד הבית של ישרא-בלוג ובעמוד הבית של נענע10.

 

על-מנת שנוכל לרענן פעמיים בשבוע לפחות את המלצות הגולשים, אני צריך את עזרתכם בכל הקשור לפרגון לחברות ולחברים בקהילה שכותבים תוכן איכותי ורלוונטי. ראיתם פוסט שבעיניכם ראוי ושווה שנקדם? בבקשה לחצו על כפתור ה"המלץ".

 

בצד שלי אני מבטיח לכם שברגע שנקבל יותר המלצות מכם – אתם תראו שגם ההמלצות בעמוד הבית של ישרא-בלוג ונענע10 יתרעננו בתדירות גבוהה יותר.

 

 

נושאים טכניים

ישנם מספר נושאים הקשורים לתקלות באתר שאני מנסה לדחוף ולקדם. לצערי זה לוקח יותר זמן ממה שצפיתי, אבל אני לא מתכוון להרים ידיים בקלות.

סנונית ראשונה מכיוון זה תגיע בשבוע הקרוב – פיצ'ר שהוא מעין צ'אט צפוי להיות מותקן באופן ניסיוני בעמוד הבית של ישרא-בלוג.

 

הנושא חם

אחרי הסערה והבחירות המקדימות לרשימות המפלגות לכנסת, הגיע הזמן לנושא חם חדש. ממש היום (טוב, יותר נכון בתאריך ה-18 בינואר, 1871) אוחדו מדינות גרמניה למדינה אחת. מאז הרבה מים ודם זרמו בנהר הריין והיום גרמניה היא אחת הידידות הטובות של ישראל ומהווה מקור משיכה לצעירים ישראלים שבוחרים להגר אליה. הנושא החם החדש עוסק ביחסכם לקשר המורכב שבין המדינות ולתופעת ההגירה לברלין. 

 

האדר חדש לבלוג הבית 

 תודה רבה לחברים המוכשרים ב-Studio The Pixel שעיצבו עבורנו האדר חדש לבלוג הבית!

 


 

 שבוע טוב לכולנו!

אביהוא.

 

 

 

נכתב על ידי , 18/1/2015 14:17   בקטגוריות עדכונים  
108 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ofek_skitel ב-18/4/2015 22:44



712,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)