לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

6/2015

פרידה מאביהוא ועדכון ממנכ"ל נענע10


שלום לכם,

אני משכתב את הפוסט הזה כבר כמה ימים, מוסיף ומוחק ובעיקר מנסה למצוא את המילים המתאימות. תקופה ארוכה שלא עדכנתי את בלוג 5 ואני יודע שיש לכם/ן הרבה שאלות בעקבות הפרסומים השונים ברשת. 

 

בסוף הקיץ האחרון קיבלתי לידי את המפתחות לישרא-בלוג ממריאט המדהימה, שדאגה ללוות אותי בתחילת הדרך וידעה תמיד לתת הכוונה ועיצה טובה. ידעתי מלכתחילה שהיאבקות בתחנות רוח היא חלק מהדיל, ולשמחתי הכרתי במהלך התקופה המון בלוגרים בקהילה, שלמרות המשברים שפקדו אותנו בשנים האחרונות ממשיכים (וממשיכות) לגלות מעורבות ולהילחם על המקום של ישרא-בלוג, וכאן המקום לומר לכם תודה רבה על הכל.

 

לאחר התלבטויות רבות הודעתי לפני כחודש בערך לקברניטי ערוץ 10 ונענע10 על החלטתי לעזוב את תפקידי כמנהל המדיה החברתית של ערוץ 10 ועורך ישרא-בלוג. ההחלטה מורכבת עבורי, שכן גם בתור בלוגר אני דואג לעתיד האתר האהוב שלנו.

 

בימים הקרובים אסיים את עבודתי בערוץ 10, ואני מקווה מאוד שבקונסטלציה כזו או אחרת ימצא פתרון שישאיר את ישרא-בלוג באוויר. 

 

בעקבות הפניות הרבות שלכם אליי ואל יואב הלדמן, מנכ״ל נענע10, אני מצרף לפוסט זה את מכתב התשובה אותו יואב שלח לפונים במייל. 

 

שיהיה לכולנו בהצלחה וסופשבוע נעים,

אביהוא 

 

 

__________________________________ 

ראשית שלום

אני מודה לך ,ולאחרים שפנו ,על הפניה והחשיפה.

כשם שנחשפתם ,אשתדל במענה לשתף אתכם, במלוא הכנות והשקיפות בתמונת המצב .

 

עמותת ישראבלוג רכשה את ישראבלוג לפני מספר שנים. עמותת ישראבלוג הינה חברת בת של ערוץ 10. 

כידוע הערוץ ונענע סבלו בשנים האחרונות ממצב פיננסי ורגולטורי מאוד מאוד בעייתי , בלשון המעטה, כאשר ״חרב הסגירה״ מרחפת ממעל. 

לצערנו, אי הבהירות לגבי המשך קיום החברות בשנים האחרונות פגעו בפעילויות מסויימות של הערוץ, בניהן בין היתר נענע 10 וישראבלוג.

 

לפני כחודשיים מוניתי לתפקיד מנכ״ל עמותת ישראבלוג כאשר אחת המטרות הראשוניות היתה לייצר את המיקוד הנדרש מהאתר וסינכרון מלא עם הערוץ ופעילותו.

מיותר לציין שמדובר במשימות  עצומות אך אני שמח לציין שהן אפשריות בייחוד לאור תהליך המיקוד והמהפך החיובי שחל בערוץ .

עם כניסתי לתפקיד התוודעתי לפעילות ישראבלוג וראיתי שמדובר מחד בנכס, בבעלות עמותת ישראבלוג,אבל מאידך הובאו לידיעתי הבעיות החל מהבאגים, נושאי האבטחה, ממשק הניהול ועד מצב של בעייתיות ששררה תקופה ארוכה בין הבלוגרים בישרא-בלוג לבין הנהלות קודמות של נענע10.

 

 

לאור זאת, קיבלתי  בשונה מכפי שהיה בעבר – בו נדחו על הסף ניסיונות של חברות וחברי הקהילה להירתם למען ישרא-בלוג, ברכישתו מעמותת ישראבלוג והודעתי שהמצב כיום, מבחינת נענע10, כל האופציות לגבי עתיד ישרא-בלוג פתוחות ואני פתוח לשמוע ולשקול רעיונות והצעות מכפי שהיו בעבר.

כבר לפני יותר מחודש נעשתה פנייה במילים אלה ,כאמור ,בבלוג 5 ,בעזרתו של אביהוא.

 

מאז ,לצערי ,לא נעשתה אף פנייה אפקטיבית אחת .

 

כאדם פרטי ,התוועדתי לחלק מהבלוגים :

השכלתי מהגיגים והתמונות של "כמו מניפה"

התרגשתי לקרוא על פעילויות כגון ההתנדבויות אנשי מרכז המידע "משולחנה של אילנה "

כאבתי את כאב אובדן תינוק בן יומו של "אמא של גיא "

וצחקתי מעידכוני הספורט הישנים של "טליק"

 

מנגד כמנהל חברה מסחרית , אני נדרש לאחריות ללקוחות לעובדים ולבעלי המניות ,יתרה מכך האתר כפי שידוע לכם זקוק לתמיכה טכנולוגית ותיפעול שוטף וביחודיות שלו ,שאנשים משתפים את צפונות ליבם ,שמחות הגיגים ומצוקות קיימת חשיבות מהותית לאחריות הניהול התכני .

 

כפי שנאמר עד היום  התקבלה כל הצעה אופרטיבית ,ולכן אני מצרף את מספר הטלפון  וקורא לכם שוב ,אשמח לשוחח ,להיפגש עם מי מטעמכם/נציגות שיכולים להציע הצעות אופרטיביות.

 

שלכם בברכה,

 

יואב הלדמן

 מנכ״ל עמותת ישראבלוג 

 

077-610-1003

 

נכתב על ידי , 4/6/2015 13:54  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של like that. ב-7/6/2015 17:45



712,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)