לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

3/2005

עדכונים באתר


1. כל אחד יכול עכשיו לשדרג את הבלוג שלו לפרו לתקופת הערכה של שבועיים. בתום השבועיים האלה, הבלוג יחזור להיות רגיל, אלא אם לפני כן התקבל תשלום עבור הפרו. (תוספת מאוחרת: לא ניתן יהיה לשדרג שוב את הבלוג לתקופת הערכה נוספת. לא מדובר על השבועיים הקרובים, תקופת ההערכה היא שבועיים. אפשר לשדרג בכל עת, אבל רק פעם אחת בבלוג.)
הפרו בתקופת ההערכה הוא חלקי והוא לא כולל את האפשרויות להדגיש את הבלוג ברשימות באתר (כמו רשימת העדכונים), להפוך את הבלוג לפרטי, לנהל בלוג קבוצתי, לעיין ברשימת המנויים בבלוג ולכתוב פוסטים בתוכנת העדכון אוף-ליין. עם זאת, אפשר לעיין בסטטיסטיקות, להציב חלון מסרים ולוח שנה, לעצב את חלון התגובות וכו'.
כל הפרטים נמצאים בקישור "סדרו לכם מנוי פרו לשבועיים" מימין לחלון הטקסט במסך העריכה, תחת הכותרת "שדרג את עצמך".

2. חלון הוספת תמונה יאפשר לכם עכשיו להדביק בתוכו את הכתובת לתמונות שאתם מעלים לאתרים אחרים, בתקווה שזה יקל קצת על תהליך הוספת תמונות לפוסטים ולרשימות.

3. צ'טנגו הוא שירות שמאפשר צ'אט בין גולשים לבין בעל האתר ללא התקנת תוכנה, כולו בפלאש. השירות הוא באנגלית, אבל בעקבות שיתוף פעולה בין צ'טנגו לבין ישרא-בלוג, השירות יתמוך גם בעברית. בשלב הזה, אתם יכולים להציג בבלוג שלכם קישור שיציג לקוראים אם אתם זמינים לצ'ט ובלחיצה עליו יפתח חלון צ'ט מולכם. בעתיד אולי גם הרישום לאתר יהיה בעברית וניתן יהיה להטמיע חלון צ'ט עברי בבלוג עצמו.
כדי להוסיף את צ'טנגו לבלוג שלכם, עליכם להירשם באתר של צ'טנגו ולאחר שתקבלו את שם המשתמש שלכם בצ'טנגו, הקלידו אותו ב"עדכון פרטים" והקישור לצ'ט יופיע אוטומטית בבלוג שלכם.

4. רשימת הבלוגים בקטגוריות תחולק מעתה לדפים, כדי למנוע עומס. הבלוגים ימויינו בסדר יורד לפי העדכניות שלהם, כך שהבלוג העדכני ביותר יופיע ראשון ברשימה.

5. פרו: קישורים ברשימות בתבנית HTML תמיד נפתחו בחלון חדש, גם כשברשימה הוגדר אחרת. זה תוקן.

6. דלפיירו מחפש מתכנת לפיירפוקס שיתכנת לו תוסף שיעבוד עם ישרא-בלוג לאיתור מהיר של בלוגים. מי שמתמצא ומוכן להתנדב למשימה מוזמן לפנות אליו באימייל.

אם יש לכם שאלות לגבי הפוסט הזה, אתם מוזמנים להגיב. אם יש לכם שאלות טכניות כלליות, נא להיעזר בתשובות לשאלות נפוצות ו/או בפורום.

עדכון 18:43: אני מקווה שמחר יעודכן דף השידרוג לפרו כך שתוכלו לבטל אותו אם אינכם מעוניינים בו לפני תום השבועיים. קצת סבלנות, תודה.

עדכון 15/3: מי שמעוניין בביטול הפרו הזמני, מוזמן לעשות זאת באותו מסך בו שודרג המנוי, בקישור "סדרו לכם מנוי פרו לשבועיים". מי שיבטל את הפרו הזמני לא יוכל לשדרג שוב לפרו זמני בעתיד.
נכתב על ידי , 14/3/2005 08:09  
139 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סוויטפִי ב-23/3/2005 20:14



712,426
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)