לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

3/2005

פוסט הבהרות


בהמשך לעדכונים מאתמול:

1. מנויי הפרו לא יזכו לקבל שבועיים חינם בגלל התכונה החדשה שמאפשרת לבדוק את מנוי הפרו במשך שבועיים. אני לעולם לא מבטל את מנוי הפרו בזמן ותמיד מאריך אותו בשבוע-שבועיים בגלל שרובכם מאחרים לחדש, כך שאין טעם להתקטנן עכשיו על שבועיים.

2. מנוי הפרו הזמני נקבע לשבועיים כדי לאפשר לכם גם לבחון את הפרו וגם להספיק לשלוח אליי תשלום במידה שאתם מעוניינים בפרו קבוע וגם שאספיק לקבל אותו ולאפשר לכם המשכיות של הפרו.

3. לא מדובר על שבועיים מעכשיו (14.3 עד 28.3), אלא שהמנוי הזמני הוא למשך שבועיים מרגע שהפעלתם אותו. אתם יכולים להפעיל אותו גם עוד חודש, זה לא משנה.

4. מהיום אפשר גם לבטל את מנוי הפרו הזמני, אבל לא תוכלו לחדש אותו. גם בתום השבועיים, לא תוכלו לקבל שוב פרו זמני. אני לא אענה לכל מיני בקשות בנוסח "לחצו לי ועכשיו אני לא אהיה פה בשבועיים הקרובים".

5. תחסכו ממני הצעות בנוסח שהמנוי יהיה לחודש-חודשיים ושאפשר יהיה לקבל אותו שוב אחרי חצי שנה או שנה.

6. לא ניתן להציב את תיבת הצ'ט של צ'טנגו בבלוג, אלא רק את הכפתור. את התיבה המלאה אולי אפשר יהיה להציג בעתיד.

7. כותבים שעושים שימוש בתבנית HTML ומעוניינים להציג את הכפתור של צ'טנגו, זה הקוד.

[a href="http://USERNAME.chatango.com/?button" target="_blank"][img border="0" src="http://USERNAME.chatango.com/i?3"][/a]

תחליפו את הסוגריים המרובעים בסימני גדול וקטן מ ואת USERNAME בשם המשתמש שלכם בצ'טנגו (לא בישרא-בלוג).

עדכון 16/3: למי שלא הבין עדיין, מנוי הפרו הזמני לשבועיים הוא חינם. מנוי הפרו הקבוע הוא בתשלום. חוץ מזה, אין יוצאים מהכלל למה שכתבתי בסעיף 4, אז אני לא אענה לבקשות מסוג "בכל זאת".
נכתב על ידי , 15/3/2005 18:19  
1797 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של JessicaBiat ב-23/3/2015 07:24



712,426
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)