לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

5/2005

עדכונים באתר


הרבה עדכונים עלו עכשיו לאוויר. השתדלנו לבצע בדיקות מקיפות, אבל יתכן שיהיו בעיות ותקלות, אתם מוזמנים לדווח.

1. הנושא החם. נושא חם הוא נושא שכולם מדברים עליו בבלוגים ובכלל. זה יהיה נושא מתחלף שכולם יוכלו לכתוב עליו ולקשר את הפוסט אליו. בדף הראשי, מתחת לרשימת העדכונים, יופיע קישור לנושא החם האחרון. הקישור יציג את כל הפוסטים הנבחרים בנושא. אם כתבתם פוסט בנושא (ורק על הנושא, לא יתקבלו פוסטים שמתייחסים לנושא רק בחלקם), סמנו את האפשרות לקישור לנושא החם מתחת לחלון הטקסט והפוסט יועבר לבחינה של עורכת. רק פוסטים נבחרים יופיעו בדף "הנושא החם".

2. חיפוש בפוסטים. חזרה האפשרות לחפש בפוסטים באתר (שלא דרך גוגל). בדף הראשי מופיעה אפשרות שלישית לחיפוש בקטעים. החיפוש הוא בכותרות של הפוסטים ובטקסטים עצמם.
בנוסף, לכל בלוג נוספה תיבת חיפוש שתאפשר חיפוש בתוך הקטעים של הבלוג. אם אינכם מעוניינים להציג את תיבת החיפוש, בטלו אותה ב"עדכון פרטים". אם אין תיבת חיפוש בבלוג שלכם, הוא גם לא יעלה בחיפוש כללי באתר, כשמשתמשים בתיבת החיפוש בדף הראשי.
כותבים שמשתמשים בתבנית HTML יכולים להוסיף קוד להצגת תיבת החיפוש, ראו בדף העזרה לתבנית.
עדכון: חיפוש לא עובד בבלוג פרטי, כדי לא לחשוף פוסטים החוצה. אני צריך לחשוב איך לאפשר חיפוש מתוך הבלוג עצמו באופן שלא יפגע בפרטיות הבלוג.

3. גיבוי. אפשרות גיבוי הבלוג הורחבה וניתן מעתה לגבות גם תגובות. הגיבוי יכול להיות לדף HTML, כמו שהיה תמיד, או לקובץ וורד.

4. רשימה נעה ומצגת. בנוסף לרשימה רגילה ונגללת, יש עכשיו גם אפשרות לרשימה "נעה" ו"מצגת". רשימה נעה היא רשימה שהפריטים בה נעים מלמטה למעלה (בלבד, לפחות לבינתיים) בתחום שנקבע להם. רשימה מסוג "מצגת" היא רשימה שהפריטים בה כולם חייבים להיות תמונות. רשימה כזו תציג את התמונות כשהן מתחלפות ביניהן.
לרשימות מהסוג הזה נוספו גם הגדרות של רוחב וגובה בפיקסלים, כדי שתוכלו לכוון את התחום של הפריטים הנעים או של התמונות. במקרה של מצגת, כדאי שהמידות יהיו של התמונה הגדולה ברשימה.

5. עיצוב פריטים ברשימות. כדי לצמצם את הבלגן בפריטים ברשימות כשאתם מוסיפים לשם תגי HTML, נוספה עמודת עיצוב לטבלת עריכת הפריטים. בעמודה מופיעות האפשרויות להדגיש את הפריט או להעביר בו קו חוצה. סימון האפשרויות יגרום להוספת תגי ה-HTML המתאימים רק בתצוגה בבלוג והטקסט של הפריט ישאר נקי בעריכת הפריטים.

6. התגובות בפנים. נוספה אפשרות לפתוח את חלון התגובות בתוך הבלוג, במסגרת מתחת לפוסט, במקום בחלון חדש. האפשרות מופיעה בקישור "הצג תגובות כאן". למשתמשים בתבנית HTML יובא הסבר נפרד איך לאפשר את זה בתבנית.

7. תבנית HTML. האבטחה בדף הגדרת התבנית הוגברה, לא ניתן יהיה להוסיף סקריפטים. בשל הגברת האבטחה, תתבקשו להוסיף שקל לחשבון.

8. בתבנית HTML יש עכשיו קודים חדשים לתצוגת מספר ה-ICQ והכפתור של צ'טנגו. ראו בקישור "עזרה" בתבנית.

9. מספר תגובות לקבועים. ברשימת העדכונים בדף הראשי, במצב של עיון בקבועים, יופיע מספר התגובות לפוסט בסמוך לטקסט שלו.

10. דפדוף בקבועים. בבר הקבועים נוספה אפשרות לדפדף בין הקבועים ע"י קישורים לבלוג הבא ולבלוג הקודם ברשימה.

11. פרו זמני. לאחר הפעלת מנוי פרו זמני, לא היה נשאר ההסבר על מהות מנוי הפרו הזמני באותו דף. עכשיו, בקישור "סדרו לכם מנוי פרו לשבועיים" יופיע ההסבר בכל מקרה, כך שתציצו שם אחרי שאתם מפעילים פרו זמני בבלוג, זה יענה לכם על כל השאלות.

12. שדרוגים אוטומטיים מ-PayPal לא עבדו כאשר הפרו היה זמני, זה תוקן.

13. במנוי פרו זמני לא ניתן יהיה יותר לעדכן את התאריך והשעה של הפוסט בעת פרסום טיוטה. יותר מדי אנשים עשו תחביב מהקפצת פוסטים.

14. מסר בבלוג פרטי. כותבים שסוגרים את הבלוג לפרטי יכולים עכשיו להגדיר ב"עדכון פרטים" מסר שיופיע בדף הכניסה לבלוג הפרטי.
נכתב על ידי , 4/5/2005 07:52  
125 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היריב ב-1/6/2005 09:18



712,426
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)