לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

10/2003

עדכונים באתר


היום עלו כמה עדכונים לאתר:

  1. בכניסה עם שם משתמש וסיסמה, הפרטים ישמרו כך שבפעם הבאה שתגיעו לדף הבית המערכת אמורה לזהות אתכם ולאפשר לכם גישה ישירה למסך העריכה. הקישור "יציאה" בתוך הבלוג יגרום למערכת לא לזהות אתכם יותר ותצטרכו להכניס שם משתמש וסיסמה.



  2. "זכור אותי" בכניסה ו"זכור את הפרטים שלי" בתגובות הופרדו כך שהפרטים שלכם לא אמורים להימחק מהתגובות כשתבטלו את "זכור אותי" בכניסה.



  3. בתגובות ובחלון המסרים יש עכשיו שדה אחד למילוי כתובת אתר או מספר בלוג. במידה ותזינו שם מספר, המערכת כבר תשלים אותו בשמירה לקישור לבלוג שלכם.



  4. למנויי פרו: נוספה האפשרות לקבל פניות ממשתמשים לגישה לבלוג פרטי. במקום להזין את הפרטים שלהם וליידע אותם במייל, המשתמשים עצמם יזינו שם משתמש וסיסמה ותוכלו לאשר או לדחות אותם. ב"עדכון פרטים", ליד הגדרת הבלוג כפרטי, תוכלו גם להגדיר האם לאפשר למשתמשים את הזנת הפרטים שלהם ואם לא - זה יפעל כמו עד היום, שאתם צריכים להזין שמות משתמש וסיסמאות.



  5. גם למנויי פרו, גם בנושא המשתמשים: בשמירת משתמש ניתן לקבוע שהוא ירשם אוטומטית גם כמנוי על עדכונים לבלוג.



  6. חל שינוי בשיטת הזנת רשימת פריטים (כמו משתמשים או הרשימות בצידי הבלוג, זה עדיין לא נמצא בכל המסכים). במקום שתוצג לכם הרשימה כשכל שורה במצב עריכה, הרשימה תוצג כשלצד כל פריט קישורים לעריכת פריט אחד בכל פעם. אני מקווה שזה ידידותי יותר למשתמש מהשיטה הקודמת.

אלה די הרבה שינויים, אני מקווה שלא תתקלו בבאגים. תודה ל-Amy על העזרה.
נכתב על ידי , 3/10/2003 23:44  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ביטר המלך ב-13/10/2003 17:36



712,430
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)