לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

6/2005

פוסט הבהרות


אני רוצה להבהיר כמה דברים בעניין "תוכנת הגיבוי" שתפוז העלו כחלק מהגירסה החדשה שלהם השבוע. קודם כל, אני מברך אותם על הגירסה החדשה שלהם. תחרות אמיתית בתחום בארץ תעשה רק טוב לכל הצדדים ואתם תראו את התוצאות כאן, בישרא-בלוג. חשוב לי גם לומר שאין לי שום דבר נגד מעבר של בלוגים מתפוז לישרא, בכיוון ההפוך או מכל אתר לכל אתר בלוגים אחר.

תפוז תיארו את הכלי שלהם ככלי פתוח לגיבוי בלוגים בכל שירות שהוא, אבל בפועל הם פיתחו כלי שיאפשר העתקת בלוגים מישרא-בלוג. נסו לגבות בלוג בבלוגר ולהעלות אותו בתפוז באמצעות הכלי הזה. נסו כך להעביר בלוג מתפוז לבלוגר.

הכי חשוב: הכלי הזה לא יכול לעבוד, בשיטה שבה הוא נבנה. תפוז יצטרכו להפיק גרסה חדשה על כל עדכון שאני עושה באתר. מה זה בעצם משנה אם הכלי הזה הפסיק לתפקד ביומו הראשון או ביומו העשירי?

אני מוכן להשתתף עם תפוז ועם כל גוף אחר בפיתוח כלי אמיתי שיאפשר הורדה של בלוג לקבצים בסטנדרטים מוכרים והעלאת הקבצים לפלטפורמה אחרת. XML זה יפה להגיד, אבל הם ניסו להמציא את ה-RSS מחדש. הנה טיפ חינם לתפוז: CAIF הוא סטנדרט לגיבוי תגובות. באמת חבל שהתאמצתם.

אגב, צריך להיות לכולם בישרא אינטרס שאגן על האתר מפני כלים חיצוניים כאלה. ראינו כבר איך כלים חיצוניים שימשו כאן להרצת מונים, לפיברוק השאלון השבועי ועוד. דברים כאלה יכולים ליצור נזקים, להעמיס על האתר ולפגוע בכם בסופו של דבר.

יפה שתפוז מעירים לי על ענייני אתיקה. להעתיק תכנים מאתר אחד לאתר אחר זה אתי? מעניין מה הייתה התגובה של תפוז אם נענע היו מכינים כלי להעתקת ההודעות מהפורומים של תפוז לפורומים של נענע. גם אז היינו שומעים מתפוז את כל המסרים החופשיים על האינטרנט הפתוח?

אני לא טוען לבעלות על התכנים שלכם. מיומו הראשון של האתר, בתחתית כל בלוג מופיעה הודעה שמבהירה את זה. התכנים הם שלכם, זכויות היוצרים על התכנים הם שלכם, האחריות לתכנים היא שלכם. אם השתמע משהו אחר מהתגובה לעיתונות של נטויז'ן, צר לי על כך.
אתם מוזמנים להוריד את הבלוג שלכם לגיבוי, כולל התגובות ולעשות עם זה מה שאתם רוצים. אתם רוצים לעבור לפלטפורמה אחרת? תעתיקו את הטקסטים. תשלחו את זה לתפוז שיעתיקו עבורכם. רק קחו בחשבון שעד שלא יהיה כלי אמיתי לגיבוי ולהעברת בלוגים, לא תוכלו לעשות את הדרך חזרה לישרא-בלוג... :)
נכתב על ידי , 23/6/2005 18:18  
235 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של click here ב-7/8/2012 13:12



712,245
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)