לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

11/2005

כמה תיקונים


1. הפניות: לא ניתן פידבק על הצלחה ביצירת הפניה החוצה, זה תוקן עכשיו. ההודעה תהיה Message OK כשהפניה נוצרה בהצלחה.

2. גם בעניין הפניות: מעתה תישלח הודעה במייל על הפניה חדשה גם ממקור חיצוני.

3. הייתה תקלה בהסרת הקודים של הוטבר בתגובות, זה גרם לכך שתגובות לפעמים יושרו לשמאל וכל התגובות בהמשך שובשו בהתאם. אני מקווה שזה תוקן עכשיו. זה לא ישפיע על תגובות ישנות, רק על תגובות חדשות.

4. תוקנה תקלה בהעלאת פוסטים באמצעות תוכנת האופליין, Israblog Desktop. לא תמיד הפוסטים עלו, העניין סודר.

5. בהוספת תמונות מאתר אחר לעריכה המשוכללת - התמונות יוצבו במקום המתאים בפוסט, כמו עם תמונות שהועלו לישרא-בלוג. בהעלאה לא יתקבל המסך החדש - עם אפשרות לשינוי מידות וכו', מאחר שאין לי איך לקרוא את מידות התמונות כשהן לא כאן באתר.

6. שיניתי קלות את קובץ ה-RSS בתקווה ש-Avant Browser יקבל אותו. אני מקווה שזה פתר את הסוגיה.

אם אתם נתקלים בבעיות נוספות, נא לדווח.

עדכון תקלות ידועות:
1. במסך רישום משתמשים לבלוג פרטי יש תקלה עם זיהוי שם המשתמש כמשתמש קיים.
2. תמונות ברשימות משבשות לעיתים את טור הרשימות.
3. רשימות קטגוריה נוטות להיעלם.
כל הנושאים בטיפול ותיקונים יעלו בימים הקרובים.
נכתב על ידי , 16/11/2005 10:16  
134 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ^נ!גס^ ב-12/9/2010 22:22



712,426
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)