לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

4/2006

סיכום אירוע


השורה התחתונה של הפוסט הזה:

אם נתקלתם בטקסט שמופיע בתמונה (כאן למטה) בבלוג כלשהו היום, ליחצו על "יציאה" והיכנסו מחדש לבלוג שלכם דרך הדף הראשי. אם לא פורסם אצלכם פוסט כזה ואם לא קראתם אותו באחד הבלוגים היום, אתם לא צריכים לעשות שום דבר.

ועכשיו לסיכום האירוע:

1. היום פירסם אחד הבלוגרים פוסט ובו קוד ששולח את הקוקיז של הקורא לאתר שלו. כל מי שקרא את הפוסט הזה, שלח את הקוקיז שלו - שמזהים אותו בישרא-בלוג - לאתר שלו. ככה נראה הפוסט:


2. המידע שימש אותו כדי לפרסם פוסט חדש בבלוג של הקורא, וכך פורסמו פוסטים חדשים בשרשור.

3. כל הפוסטים האלה נמחקו על ידי והאפשרות לפרסם קוד כזה נחסמה.

4. האתר של הפורץ נמחק לבקשתי ויש בידיי את הקבצים ששימשו אותו לפעולה, כולל תיעוד הקוקיז של המשתמשים. אני לא יודע אם הוא הספיק למשוך את המידע, כלומר יכול להיות שהקוקיז של הבלוגים האלה בידיו. לכן, בכל הבלוגים הנגועים ביצעתי שינוי שיוציא מכלל פעולה את הקוקיז, כך שהוא לא יוכל להיכנס לבלוג שלכם שוב. אם פורסם אצלכם פוסט כזה, ליחצו על "יציאה" והיכנסו מחדש לבלוג שלכם דרך הדף הראשי. אם לא פורסם אצלכם פוסט כזה ואם לא קראתם אותו באחד הבלוגים היום, אתם לא צריכים לעשות שום דבר.

5. תלונה תימסר למשטרה עם כל המידע הרלבנטי, מאחר ומדובר בעבירה פלילית. אין לי ספק שיגיעו אל הבן אדם, הוא השאיר יותר מדי רמזים.

6. הסקריפט ששימש את הפורץ מכיל מספרי בלוגים שמיועדים להגנה מפני הפריצה. אני מניח שמדובר בבלוגים של הפורץ או של אנשים שהוא מכיר, לכן המשטרה תקבל גם את הרשימה הזו. ביקשתי מהמשטרה שתתחיל במספר בלוג מסוים, כך שאני מקווה שהחוקרים יסתפקו בו ולא יגיעו אל שאר הבלוגים. בכל מקרה, אם אתם מכירים את הבן אדם, כדאי שתשתפו פעולה עם המשטרה. אני מצטער על אי הנעימות שתיגרם לכם, אבל ככה זה כשמתחברים לעבריינים.
נכתב על ידי , 5/4/2006 22:49  
141 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילו&rsquo;שש ב-18/4/2006 18:47



712,423
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)