לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

10/2006

עדכונים באתר


1. רשימת קטגוריות. מנויי הפרו יכולים להציג ברשימות את רשימת הקטגוריות לקטעים שלהם. מדובר על הקטגוריות הפעילות בלבד, כלומר כאלה שיש להם פוסטים. יש אפשרות להציג את הרשימה כענן או כרשימה רגילה.
אם, למשל, יש לכם 3 פוסטים בקטגוריה "אלף" ו-2 פוסטים בקטגוריה "בית" ואתם רוצים להציג קישורים לקטגוריות, הגדירו רשימה מסוג "קטגוריות" במסך הרשימות. בבלוג יופיעו הקישורים לקטגוריות "אלף (3)" ו"בית (2)".
אם תבחרו תצורת ענן, המספרים לא יופיעו ובמקומם הקישורים עצמם יהיו בגודל יחסי לכמות הפוסטים בקטגוריה.

נא לא להתבלבל בין רשימת קטגוריה לרשימת קטגוריות. רשימת קטגוריה מציגה את הפוסטים בקטגוריה מסויימת. רשימת קטגוריות מציגה את שמות הקטגוריות שלכם ומספר הפוסטים בכל קטגוריה.

2. פוסטים אחרונים של הקבועים. הוספתי מסך חדש שיציג את הפוסטים האחרונים בקבועים שלכם. המסך יציג את כל הפוסטים כשהם פתוחים בכניסה הראשונה לדף ובכניסות הבאות, מתוך הנחה שקראתם והתעדכנתם, יציג רק את הפוסטים החדשים כשהם פתוחים ואת הפוסטים הישנים יותר כשהם "מקופלים" עם קישור "הצג" להצגתם. ספרו לי אם זה שימושי ואם יש לכם הערות. אני עוד עובד על המסך הזה, אז בינתיים לא יהיה אליו קישור ממסכים אחרים באתר.

3. שווה קריאה. בעקבות שיתוף פעולה עם שווה קריאה, אתר ה-digg הישראלי, נוסף לכל פוסט קישור שיכול לשמש אתכם להצעת סיפורים חדשים ל"שווה קריאה" בצורה קלה. בעלי תבנית HTML שמעוניינים להוסיף את הקישור לבלוג שלהם יכולים לעשות זאת באמצעות הוספת הקוד הבא (החליפו את הסוגריים המרובעים בסימני גדול-קטן):
[a class="blog" href="http://shaveh.co.il/submit.php?url=http://israblog.co.il/blogread.asp%3fblog=[$BlogNumber$]%26blogcode=[$PostNumber$]&title=[$PostTitle$]"]שלח ל'שווה קריאה'[/a]


4. בפתיחת בלוג חדש נוספה האפשרות בשלב השני, במסך "עדכון הפרטים", לדלג ישירות לכתיבת פוסט חדש. האפשרות להמשיך משם לעיצוב נשארה, אבל נוספה האפשרות לדילוג.

עדכון 14:45:
5. עורך הנושא החם יכול מהיום לחסום בלוגרים מלהציע פוסטים לנושא החם. לצערנו, יש יותר מדי בלוגרים שמסמנים שלא לצורך את הפוסטים שלהם כמתאימים לנושא החם. העורך יהיה רשאי לחסום לבלוגרים האלה את האפשרות מלהציע פוסטים נוספים לנושא החם. הפעולה לא הפיכה ולא ניתן יהיה לשחרר את החסימה, אז אנא מכם: אם הפוסט שלכם לא נוגע כולו לנושא החם, אל תציעו אותו.
נכתב על ידי , 10/10/2006 09:47   בקטגוריות עדכונים  
284 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של licking pussy ב-20/5/2008 04:40



712,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)