לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

6/2004

הסרת הסרגל למנויי הפרו


1. הסרגל של נענע יוסר מהבלוגים של מנויי הפרו. הסרגל הקודם של ישרא-בלוג יחזור כשלצידו הלוגו של נענע. הרקע יהיה לבן בכל מקרה, כדי שלא יהיו התנגשויות בצבעים.

2. אני פשוט התמוגגתי מכם היום. לא קראתי יותר מדי, אבל מהמעט שראיתי וקראתי - זה היה תענוג לראות אתכם מתארגנים יחד ומתנהגים כמו קהילה אמיתית. הפעם הייתי המטרה, לא נורא, אבל בפעם הבאה... תודה רבה לכם, בקיצור.

3. נענע לא קנו את ישרא-בלוג, האתר עדיין שלי. לנענע, כנותני החסות לאתר, יש מילה וגם לכם יש. חבל שעשיתם מנענע אויב. אתם תראו שרק דברים טובים ייצאו מהחיבור של ישרא-בלוג לנענע. קצת סבלנות.

עדכון:
4. הסרגל של נענע יוסר (בלשון עתיד קרוב) מכל מנויי הפרו, זה לא קשור לאופציה שהייתה להסרת הסרגל של ישרא-בלוג. האופציה הזו, אגב, הוסרה לאחר משאל שעשיתי בין מנויי הפרו שהשתמשו בה לפני חודשיים-שלושה וזה לא קשור לסרגל של נענע (לא שתאמינו לי). במשאל ביקשתי להסיר את האופציה הזו בגלל שהשימוש שנעשה בה לא היה לפי הכוונה המקורית שלי, זו אופציה שנועדה לשלב את הבלוג באתרים אחרים. בפועל, אנשים השתמשו בה בתוך ישרא-בלוג וזה היקשה על קוראים, בעיקר בעניין תפעול הקבועים. להוציא שניים או שלושה מתנגדים, כל המנויים הסכימו להסיר את האופציה הזו.
נכתב על ידי , 13/6/2004 17:20  
100 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של sexi17 ב-17/6/2004 19:34



712,426
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)