לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

8/2007

יום הולדת 6 לישרא-בלוג


ב-25 באוגוסט בשנה שעברה עוד עבדתי כעורכת משנה בערוץ המחשבים של נענע. אחד הפרויקטים הגדולים שהשתתפתי בהם שם היה פרויקט המחווה לרגל יום ההולדת החמישי של ישרא-בלוג.  הפרוייקט כלל בין היתר גם טור מרתק של יריב שסיפר את תולדות ישרא-בלוג עד לאותו היום. לא ידעתי אז, ששנה אחרי, יהיה לי הכבוד לכתוב את פוסט האיחולים לרגל יום ההולדת השישי של ישרא-בלוג שחל היום.

בדיוק לפני שש שנים העלה יריב לאוויר את ישרא-בלוג, ויחד איתו את הפוסט הראשון באתר. אז לישרא-בלוג לא היה עדיין דומיין יעודי, אלא האתר נמצא בכתובת billy.co.il/blog, כתובת זמנית שכבר מזמן לא פעילה.

 

אי אפשר להתעלם מהעובדה שזהו פוסט יום ההולדת הראשון שלא נכתב על ידי יריב. בשנה האחרונה יריב לקח חצי צעד אחורה והוא כבר פחות מעורב בעבודה היומיומית על האתר, אלא משמש כיועץ טכני, פסיכולוג ברגעי משבר ובעיקר מנסה לחזור להיות אנונימי ולהנות מהשקט.

 

לנעלים הגדולות שיריב הותיר נכנסה חבורה שלמה של עובדי נענע (שבנתיים כבר הספיקה להתחלף ל"עמותת ישראבלוג"), שאימצו את ישרא-בלוג והשקיעו, וממשיכים להשקיע בו שעות ארוכות של תכנות ופיתוח.

 

זו לא היתה שנה קלה. הרבה מהמאמצים שלנו הוקדשו לביצוע שיפורים רדיקאליים ב"ברזלים", דהיינו בתשתיות האתר, במטרה להתאים את מה שנבנה במקור כאתר קטן מימדים לאתר גדול, עם מספר המשתמשים וכמויות התעבורה שעוברות בו כיום. כל השיפורים האלו היו מאחורי הקלעים ולא נראו על פני השטח, ובמקרים שכן ביצבץ משהו החוצה, היו אלה הודעות על אתר לא זמין לשם תחזוקה לילית, או באגים מוזרים (וזה המקום להתנצל עליהם) כמו עמודות רשימות שלא מתרעננות או מונה כניסות שפתאום החליט להתקדם לאחור.

 

עכשיו כשעברנו את השלב ההכרחי הזה, אפשר להתחיל לדהור קדימה. בשנה הקרובה מחכים לנו הרבה דברים שיעלו לאוויר. השינוי המשמעותי הראשון יהיה בדמות דף בית חדש שיעלה במקביל לדף הנוכחי בעוד שבועות ספורים. עוד נרחיב עליו כשיגיע הרגע, אבל בגדול אפשר לומר שמטרתו לאפשר ליותר בלוגרים הזדמנות לקבל חשיפה ולהישמע, ובמקביל לעשות חיים קלים ומסודרים יותר עבור מי שמגיע בפעם הראשונה לישרא-בלוג ולא ממש יודע איך למצוא את מה שרלוונטי עבורו בים האינפורמציה הזו. ולפני שאתם שואלים - כן, גם לבעיית הפרו ומחיקת התגובות יעלה פתרון.

 

וכעת לתודות. רשימת התודות המלאה אמורה להיות ארוכה מאד ולהכיל כמעט את כל עובדי נענע, היות וכל אחד מהם נתן בדרך כזו או אחרת כתף, כל אחד בתחומו הוא. אבל אם לציין אחד, אני רוצה להודות לקלמן, המתכנת הראשי של ישרא-בלוג, שבשנה האחרונה הפך ממי שלא ממש מבין "בשביל מה זה טוב, הבלוגים האלו", למתכנת נלהב שמאוהב מעל הראש בישרא-בלוג ומוביל את הפיתוח שלו במהירות.

 

תודה רבה למתנדבים שגורמים לאתר לתקתק מידי יום, כל אחד והטריטוריה עליה הוא חולש. בלעדיכם האתר לא היה מה שהוא.

תודה רבה ליריב, שפשוטו כמשמעו, הביאנו עד הלום.

 

ותודה רבה לכם, שמידי יום מצליחים לעניין, להצחיק, ללמד, לרגש ולעורר הזדהות. בזכות היצירתיות הבלתי נגמרת, החברות והאיכפתיות שלכם למקום ולאנשים שבו, אתם עושים את ישרא למה שהוא.

 

יום הולדת שמח

 

נכתב על ידי , 25/8/2007 13:24  
224 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Confido Online ב-23/12/2007 20:33



712,225
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)