לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2008

סיירת סה"ר בישרא-בלוג


לפני כמה שבועות, פנתה אלינו מנהלת בעמותת סה"ר וסיפרה על פרויקט חדש שהם עומדים להקים - סיירת סה"ר. למי שעוד לא מכיר את הפעילות המבורכת של העמותה הזו, עמותת סה"ר היא עמותה וותיקה למדי, שמטרתה לספק סיוע והקשבה ברשת. עיקר הפעילות שלה היא הפעלת מתנדבים, שנותנים תמיכה נפשית לגולשים שמרגישים שהם זקוקים לה, באמצעות צ'ט, אימייל ופורומים. הם בעיקר מהווים כתובת לגולשים שמרגישים בדיכאון ועוברות להם מחשבות אובדניות בראש, אבל לא רק.

 

עד כה, המתנדבים חיכו לפניות שמגיעות מצד הגולשים עצמם, אבל עם הזמן הם הרגישו שזה לא מספיק, ולפיכך החליטו להקים את הסיירת. מדובר על קבוצת מתנדבים מופלאה (פגשתי את חלקם) שהתפקיד שלה הוא להסתובב במקומות שונים ברשת כמו פורומים ובלוגים, ולהזמין לשיחה גולשים שמביעים איזשהו רצון בעזרה או נמצאים באיזשהי מצוקה.

 

אחרי תקופת הכשרה והקמה, פעילות הסיירת יוצאת כעת לדרך, ואחד מהמקומות הראשונים שהיא מתחילה לפעול בו הוא ישרא-בלוג. כמובן המתנדבים לא יוכלו להגיע לכל בלוג של מישהו שזקוק לעזרה, וכמובן שלא כל אחד מרגיש שהוא צריך את עזרתם, אבל הנוכחות שלהם מאד מבורכת ומרגיעה.

 

עיקר הפעילות של הסיירת היא "מאחורי הקלעים", כלומר באמצעות התכתבויות של אחד על אחד. אבל הם פתחו אצלנו גם בלוג. יתכן שהבלוג לא יתעדכן לעיתים תכופות, היות והמטרה העיקרית שלו היא להוות מעין תחנת בסיס. תמצאו שם בין היתר את כתובת האימייל שלהם וקישורים שימושיים. כולכם מוזמנים להרגיש חופשיים לפנות אליהם ולהעזר בהם.

 

ואם אנחנו כבר מדברים על תמיכה נפשית, זו הזדמנות מצויינת להזכיר עוד שני בלוגי תמיכה רשמיים, כלומר בלוגים מגופים שנמצאים איתנו בקשר ושאנחנו יכולים לערוב להם: האחד זה הבלוג של הפסיכולוג לירן רוגב, שמפעיל בלוג בנושא הפרעות אכילה, והשני הוא הבלוג של Yelem, המספקים מידע ויעוץ לבני נוער ברשת, מבית עמותת "עלם". לבלוג של סיירת סה"ר

 

 

עדכון: עידו קינן כתב בכלכליסט על הסיירת.

נכתב על ידי , 19/8/2008 14:21  
72 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אייל טנדלר ב-17/9/2008 23:52



712,245
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)