לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

1/2003

הסרת הבלוג ממנועי חיפוש ורובוטים ברשת


גוגל ומנועי חיפוש אחרים סורקים את הרשת ומתעדים את הדפים השונים, כולל את הבלוגים שלכם. גוגל - לפחות - גם שומר דפים בזיכרון, מה שאומר שיכול להיות שפוסט שנמחק יכול להופיע שם אם הוא עבר סריקה. גם פוסטים בבלוגים פרטיים מהתקופה שהיו פתוחים לציבור יכולים להופיע שם. אנשים, ברוכים הבאים לאינטרנט.

הוספתי ב"עדכון פרטים" אפשרות לקבוע שהבלוג שלכם לא יהיה זמין למנועי חיפוש ורובוטים למיניהם דוגמת גוגל. עשיתי את זה על סמך מידע שנמסר בגוגל, אני מקווה שזה אכן עובד ככה.

גוגל אמור להסיר דפים שנשמרו אצלו על בלוגים שיסומנו כלא זמינים בסריקה הבאה שלו. זה יכול לקחת הרבה זמן. למי שמעוניין בהסרה מיידית, יש בגוגל מנגנון לזה בכתובת http://services.google.com/urlconsole/controller. אין להשתמש במנגנון הזה לפני שסימנתם ב"עדכון פרטים" את התיבה שליד "מנועי חיפוש".
נכתב על ידי , 22/1/2003 18:58  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעלה ב-12/2/2003 17:08
 



מקורות הכניסה לבלוג (למנויי פרו)


אני מעלה לניסיון קטע חדש בדף הסטטיסטיקות שמציג את חמישים מקורות הכניסה האחרונים. הכוונה היא להציג מאיזה דף באינטרנט הגיע המשתמש.

אני מעלה את זה לניסיון שתלוי בתגובות שלכם. לפי מה שראיתי עד עכשיו, אין כמעט מקורות כניסה מחוץ לישרא-בלוג. אני אוגר גם נתונים על סך הכניסות מכל מקור כניסה, אבל את זה אני אעלה רק אם הניסיון ירשם כמוצלח.

דף הסטטיסטיקות נגיש למנויי פרו בלבד.
נכתב על ידי , 13/1/2003 19:23  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Xתל אביבית ב-27/1/2003 10:09
 



מיינסטרים? מתי בכלל הייתי אלטרנטיבי?


כרמל וייסמן ב"און ליין" של מעריב, 29/12/2002, תחת הכותרת: האתרים העבריים שבקעו ב-2002 משולי הרשת בשעטה אל עבר המיינסטרים

"אין לכם חיים? בואו קחו קצת מישרא-בלוג, המקום שבו מונצחים החיים. הפורטל הבלתי מעורער של היומנים האישיים העבריים ברשת, עשה לתופעת "יומני היקר" מה ש'במה חדשה' עשתה בזמנה לגרפומניה הישראלית. כל מי שרוצה לכתוב את הגיגיו האישיים היומיומיים בעברית, ולאפשר להמון האנונימי לבחוש בהם, מוזמן לפתוח לעצמו בלוג באתר. הקורא הסקרן יכול להכין לעצמו בר ניווט של בלוגים קבועים שבהם הוא מבקר, לבקר באלה שעודכנו ממש לאחרונה ולקרוא ציטוטים נבחרים מתוך בלוגים, המתחלפים כל כמה שניות באתר. מי שרוצה עוד, יכול לשוטט באינדקס של בלוגים ישראליים פרטיים. היזם הצעיר שיצר את הבמה, יריב חבוט (29), המכונה "היריב", מציע גם תיבות דואר אלקטרוני של ישרא-בלוג בתשלום."

יש לי מה להגיד על זה, אבל אתם יודעים מה: "העיקר שאייתו את השם שלך נכון" זה משפט שהכי נכון להגיד אותו בכל מקרה.

ובכל זאת, כדי שלא תשאלו: אני לא מציע תיבות דואר בתשלום. שאלתי אם תהיו מעוניינים בזה. עניתם. אוקיי.
נכתב על ידי , 2/1/2003 00:02  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היריב ב-10/1/2003 16:43
 





712,426
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)