לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

3/2010

תיבת מעריצים בפייסבוק ודף ימי הולדת


1. הבוקר הוספנו  ווידג'ט חדש למערכת, שאפשר להציג בצד הבלוג  "תיבת מעריצים" (fan box) של פייסבוק.

 

למי שלא מכיר, בפייסבוק יש שני סוגי חשבונות. לאנשים פרטיים יש חשבון משתמש רגיל. בחשבון רגיל, הקשר בינכם לחברים שלכם חייב להיות הדדי, כלומר אתם צריכים לאשר את בקשות החברות שלהם. לעומת זאת לכל גוף שאינו אדם פרטי, יש בפייסבוק מה שנקרא Page, או "דף". הדף מיועד לגופים כמו חברות, ארגונים, סלבס, פוליטיקאים וכו' וההבדל העיקרי בינו לבין חשבון משתמש רגיל, הוא שבהם החברות היא לא הדדית, כלומר אתם יכולים להפוך למעריצים של דף מסויים, בלי שהם יצטרכו לאשר אתכם.

 

הווידג'ט בישרא-בלוג מיועד לבלוגרים שיש להם בפייסבוק Page אותו הם רוצים לקדם ולקשר לבלוג. למשל, זה יכול להיות ה- Page של הלהקה שלכם, או של עצמכם, אם אתם ידוענים מספיק כדי לפתוח דף מעריצים.

 

בקרב בלוגרים בעולם גם מקובל לפתוח Page לבלוג עצמו, בו ניתן לפרסם כל פעם שמתעדכן פוסט חדש, ודרכו ניתן לגייס קוראים חדשים.

 

לפתיחת Page גשו למסך יצירת דף בפייסבוק.

להוספת הווידג'ט לבלוג שלכם, גשו למסך "רשימות", צרו רשימה חדשה מסוג Widget ובחרו ב"תיבת מעריצים של פייסבוק".

 

2. עוד משהו חדש בישרא-בלוג - דף ימי הולדת, שמרכז במקום אחד את כל הבלוגרים שחוגגים היום את בואם לעולם (בכל יום, הרשימה כמובן משתנה). זאת לעומת הרשימה הקודמת, שהיתה חלקית בלבד. הבלוגרים ברשימה ממויינים לפי תאריך העדכון האחרון שלהם, כך שאלו שכתבו לאחרונה פוסט, יהיו ראשונים ברשימה. לכו תגידו להם מזל טוב.

נכתב על ידי , 25/3/2010 13:23  
2260 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של online prescription pharmacy ב-2/2/2013 21:48
 



ענייני קולטורה


 

* ראשית, רציתי לעדכן אתכם על שיתוף פעולה שיש לישרא-בלוג עם TEDxTelAviv, הכנס הישראלי של ארגון TED העולמי. ארגון TED הינו ארגון ללא מטרות רווח, שמארגן כנסים המארחים הרצאות מרתקות של בכירי המדענים, הסופרים והאומנים בעולם, כהמוטו של הארגון הוא "רעיונות ששווה להפיץ". המטרה שלנו בשיתוף הפעולה הזה, היא לעזור להכיר לקהל הישראלי את ההרצאות האלו, שכחובבת TED באופן אישי, אני מוצאת אותן מרתקות, לתרום לשיחה סביבן ברשת ולעודד את פרויקט התרגום שלהן לעברית.

 

באפריל יהיה כנס של TED בתל אביב. מראש זה היה די בלתי אפשרי להשיג כרטיס כניסה לכנס (לא ניתן היה לקנות בכסף, אלא היה צריך "להתקבל" אליו), אבל עכשיו ההרשמה כבר במילא סגורה. מה שכן, בבלוג של הכנס מתקיימת תחרות בלוגרים, שיכולה לשמש כרטיס הכניסה שלכם לארוע. כל הפרטים, כאן.

 

* שיתוף הפעולה שלנו עם מועדון הנוער "יהודה וישראל" ממשיך, ואני שמחה להזמין את גולשי ישרא-בלוג הצעירים לסדנת "קולנוער" שבמהלכה תיפגשו עם במאי הקולנוע מרקו כרמל (דאוס 2, הסודות של מישל, החרצופים), ועם שני השחקנים איתי תורג'מן ומיכאל אלוני. מכיוון שזהו מועדון נוער, ההזמנה הזו פתוחה לתלמידי כיתות י-יב בלבד, ואני מתנצלת מראש בפני כל בני הגילאים האחרים שהיו רוצים להגיע. פרטים והרשמה, בישרא-בלוג ספיישל.

 

* ולסיום, בבלוג כתיבה נוצרת, מתקיימת עכשיו תחרות כתיבה חדשה, בנושא "ביטלס". ז'אנר הכתיבה הוא חופשי, ותוכלו לכתוב שיר, מאסה או סיפור קצר, הקשור לרביעית המופלאים ולשירים שלהם. הזוכים בתחרות, יקבלו הזמנה זוגית לסרט "נער משום מקום", העוסק בילדותו של ג'ון לנון. בהצלחה.

נכתב על ידי , 18/3/2010 15:28  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בלוג ציורים ושטויות ^^ ב-13/4/2010 18:00
 





712,426
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)