לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

4/2014

פוסט הרגעה


אחרי השבוע המותח שכולנו עברנו פה אני יותר משמחה להביא בשורות חיוביות. אחרי השימוע שהיה לי היום, בו הוחלט לבטל את הפיטורין שלי, הובהר, בצורה שלא משתמעת לשתי פנים, שנענע10 לא מתכוונת לסגור את ישרא-בלוג. הפעולות שלכם עוררו המון עניין, המילים והתמונות הפכו את כולנו ליותר מסתם מספרים בסיכום הכניסות לאתר או בתלוש המשכורת. אני רוצה להודות לכולכם על האיכפתיות, על העזרה והתמיכה. לולא הייתם כה מעורבים הדברים לא היו מגיעים לדרגות הכי גבוהות בהנהלה והאתר היה נזנח כליל.

 

אני רוצה להודות במיוחד לטליק, שהיה חמ"ל של איש אחד לשבוע: לשרון שהפיקה במהירות שיא את סרטון המחאה המרגש; לועד ההצלה, שהפכו להיות צוות חשיבה טכנולוגי ואסטרטגי נחוץ בזמן הנכון; לכל מי שכתב פוסט, פרסם תגובה או עשה לייק; לכל מי שפנה אלינו להציע את עזרתו; לאילנה ויריב שעודדו מהקווים; לבן זילכה מארגון העיתונאים וליאיר טרצ'ינסקי גם כן מהארגון ובמקור מהבלוג "לחץ חברתי", שניהלו יחד עם ועד עובדי נענע10 את המאבק על המשרה שלי ועל משרתם של עובדים נוספים בחברה, ולמעיין על השותפות לדרך.

 

אין לי ספק כי זה לא סוף המאבק אלא רק תחילתו. השעון המעורר צילצל וכולנו קפצנו מהמיטות. ברור עכשיו שהצורך להשאיר את ישרא-בלוג פעיל קיים. זה הזמן לקחת אוויר ולהתחיל כקהילה לגבש דרכים להפוך את ישרא-בלוג לאתר עצמאי, שתלוי בכותביו. המון רעיונות עלו בשבוע האחרון ואני מתכוונת לנצל את המומנטום כדי שיחד נוכל לקחת את ישרא-בלוג לסיבוב שדרוגים שהיה מזמן נחוץ. זה עדיין מאוד רלוונטי למלא את השאלון לישרא-בלוגרים כדי להבין את האתגרים שאיתם אנחנו צריכים להתמודד בהמשך.

 

את המוטו "כשאתם מאוגדים אתם חזקים" הבנתי כשראיתי את התשדיר הזה. עכשיו, לאור ההתרחשויות של השבוע האחרון, ממש הרגשתי את כוחה של ההתאגדות - שלנו כקהילה ושל העובדים כוועד. ביחד אנחנו באמת הרבה יותר חזקים.

נכתב על ידי , 3/4/2014 15:58   בקטגוריות להציל את ישרא-בלוג  
82 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   12 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של HalezTrailz ב-17/4/2014 13:23
 



שאלון לישרא-בלוגרים


כפי שאתם יודעים כבר עתידו של אתר וקהילת ישרא-בלוג אינם ברורים. מריאט וועד ההצלה, בוחנים כמה דרכים לרתום את הקהילה, להצלת האתר:
אחת הדרכים להשאיר את האתר פעיל ובאוויר, היא באמצעות הקמת ארגון בלוגרים, ליתר דיוק קואופ ישראבלוג.
 
כמו כל קואופרטיב, הוא יפעל ללא כוונת רווח אלא למען רווחת החברים בו וליתר דיוק כדי לרכוש את האתר ולהמשיך להפעילו באותה רמה בה הוא פעיל היום ואפילו למעלה מזה.
 
כדי להיות חבר בקואופ, נדרש לרכוש מניה כמו גם, לתרום שעות ספורות מעת לעת, למשימות שונות הנדרשות לטובת קיומו ושגשוגו של האתר. כל אחד, לפי כישוריו ומרצו. החלטות חשובות, יתקבלו בהסכמת רוב בעלי המניות.

דרך נוספת להצלת האתר, היא באמצעות מימון המון באתר מימונה ודומיו. 

אחרונה ודי, באמצעות מכירת מנוי פרו. 
כדי להבין, האם מי מהרעיונות האלה יכולים להתאים לבלוגרים של ישרא, חיברנו את השאלון מטה.

אנא הקדש/י כמה דקות כדי למלא אותו.
תודה רבה


 
עריכה מאוחרת: אנחנו יודעים שרוב הבלוגרים הם בני נוער ואינם בעלי אמצעים. מה שאתם עושים כמו: לכתוב, ההירתמות שלכם לסרטון המחאה בהפקת שרון, החתימות על העצומה הבעת תמיכה בתגובות ועוד. זה נפלא ובעל השפעה שאינכם מודעים אליה, כבר עכשיו. בכל אופן בשאלון נועד כדי שאנחנו נוכל להבין את הפוטנציאל של הקהילה. אין מה להרגיש רע אם אין לכם אמצעים (וגם אם יש:)
נכתב על ידי , 1/4/2014 22:17   בקטגוריות להציל את ישרא-בלוג  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   5 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פועה ב-3/4/2014 20:05
 





712,426
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)