לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

7/2005

הבלוגים הטובים של השנה


נענע מריצים את תחרות הבלוגים הטובים של השנה.

עדכון 25.8: התוצאות כאן.
נכתב על ידי , 25/7/2005 09:42  
127 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אינגריד ב-2/8/2005 15:55
 



תהיו ילדים טובים


אני יוצא מחר למילואים וחוזר ב-12 באוגוסט. אם יש פה מישהו עם קשרים, הוא מוזמן לקצר איפה שצריך.

זה מה שהולך להיות:

1. פרו: היום בערב אני אסיים לטפל במנויי הפרו שיגיעו היום בדואר. מנויי פרו שהתוקף שלהם יפוג בתקופה הזו - יקבלו הארכה אוטומטית עד ה-12 באוגוסט. מנויים שמשלמים דרך PayPal - הבלוג שלכם משודרג אוטומטית כך שלא צריכה להיות עם זה בעיה. מנויים ששולחים לי את התשלום דרך הדואר: הדואר ייאסף, אבל לא יטופל.

2. תמיכה: אני לא אקרא אימיילים. תפנו לתשובות לשאלות נפוצות ולפורום. מי שמתמצא ויכול לעזור, מוזמן לעזור לקובו בפורום או להציץ פה מדי פעם בתגובות ולענות.

3. הפרת תנאי שימוש: בלוג בית המשפט ממשיך לעבוד כרגיל, אבל ההחלטות שלו לא ייושמו בתקופה הזו. אל תנסו להתחכם, מילואים תמיד עושים אותי קרבי, היד שלי תהיה מאוד קלה על ההדק כשאחזור, אני אעיף מפה בלוגים בשלמותם בלי זכות ערעור.

שכחתי משהו? אני חושב שלא.

אני מודה לכם מראש על הדאגה לשלומי, אבל אתם מתבקשים לא לכתוב פה איחולי הצלחה ובריאות אלא רק דברים לעניין, דחופים, שדורשים טיפול היום.

תהיו ילדים טובים עד שאבא יחזור.
נכתב על ידי , 18/7/2005 11:30  
146 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סטארי!!=) ב-31/7/2005 12:58
 



הבהרה בעניין מודעות המילים של גוגל


כאמור, מודעות המילים של גוגל הועלו במסגרת ניסוי בכל הבלוגים שאינם פרו. גוגל הם אלה שבוחרים אילו מודעות להציג וזה אמור להתבסס על התוכן של הבלוגים שלכם.

מן הסתם, גוגל לא יודעים מה הדעות הפוליטיות שלכם ולכן יכול להיות שתופיע שם מודעה נגד ההתנתקות גם אם אתם ממש בעד ומסתובבים עם סרטים כחולים ולבנים. על המודעה כתוב שהיא מודעה של גוגל, כך שאף אחד לא יוכל לטעון שמדובר בדעה הפוליטית שלכם. אתם גם יכולים לבחור את מיקום המודעה במסך "עיצוב" ולהוציא אותה מהרשימות שלכם.

כאמור, זה ניסוי. יכול להיות שבסופו (ולא, אני לא יודע להגיד מתי יהיה סופו), המודעה תגדל, תקטן, תזוז, תחליף את הבאנר של נענע או שתוסר.

תודה על הסבלנות!
נכתב על ידי , 15/7/2005 15:49  
183 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יובל אורן ב-12/8/2005 01:45
 



לדף הבא
דפים:  

712,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)