לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

7/2014

פרגון ועדכון


רציתי לספר לכם כי שני מתנדבים חדשים הצטרפו לצוות המשובח של אנשים שיש להם אהבת חינם לישרא-בלוג. ביחד הם מתפעלים את דף הפייסבוק של ישרא והופכים אותו למעניין. מדובר בבלוגרים הוותיקים space cadet מהבלוג Sex, Comics And Rock N' Roll וב-המלכה הזאת.

 

חלק גדול מהסטטוסים הם המלצות על פוסטים שלכם, המון תמונות, ודברים מהנים ושימושיים כדי שלא תרגישו שאתם רחוקים מישרא גם כשאתם בפייסבוק.

הרבה תודה יקירים, ולחיי קהילת ישרא בפייסבוק

 

סליחה תקלה

ביומיים האחרונים יש לי בעיות גישה לעריכת האתר, לכן הוא נראה "תקוע". מיטב המוחות עובדים על תיקונה. תמשיכו להמליץ על פוסטים, אני אוכל לקרוא את ההמלצות ולהעלות חדשות ברגע שהתקלה תיפטר.

עריכה מאוחרת: התקלה תוקנה, הכל כרגיל

שימרו על עצמכם והחזיקו מעמד,

 

מריאט

נכתב על ידי , 7/7/2014 14:05   בקטגוריות מתנדבים, תקלות  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיס ישרא-בלוג ב-14/8/2014 11:16
 





712,425
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)