לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2002    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

8/2002

דעתכם בעניין כותרות הבלוגים


אני לא זוכר למה זה ככה, אבל כיום יש לכם אפשרות לתת לבלוג גם שם וגם כותרת. השם הוא מה שמופיע בדף הראשון של ישרא-בלוג והכותרת היא מה שמופיע בראש הבלוג שלכם. בד"כ, השם והכותרת זהים, אבל אפשר גם לתת כותרת ששונה מהשם. כאמור, אני לא זוכר למה עשיתי את זה ככה, כלומר בשביל מה היה צריך את הכותרת בכלל.
חלקכם התחיל להשתמש בכותרת כדי להציב שם תמונה. טוב, בסדר. אבל אז יוצא שכותרת הדפדפן מציגה את הקוד של התמונה (IMG SRC וכו'). אז מה שאפשר לעשות הוא:
1. להציב בכותרת הדפדפן את שם הבלוג (ואז יש בלבול כששם הבלוג שונה מהכותרת).
2. להפוך את הכותרת לשדה תמונה ואם הבלוגר לא הציב תמונה בכותרת, יופיע שם הבלוג בראש הבלוג (ואז כל הכותרות הקיימות ימחקו בעצם וזה עלול לעצבן את הכותבים).

תעזרו לי להחליט בבקשה. אתם גם מוזמנים להציע אופציות נוספות.
נכתב על ידי , 30/8/2002 16:01  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היריב ב-5/9/2002 19:23
 



בעלי מייל ב-hotmail ואחרים: נא להקפיד


אני מקבל אליי חזרה מיילים שנשלחים פה כתגובות וכהודעות למנויים וזו כבר תופעה. אתם מתבקשים לאיית את כתובות המייל שלכם כמו שצריך ומי שמנוי ב-hotmail מתבקש גם לרוקן את התיבה שלו מדי פעם, כי בשלב מסוים התיבה נסתמת ומיילים חוזרים חזרה. חבל. זו גם עבודה בשבילי וזו גם בעיה בשבילכם: אתם לא מקבלים תגובות ועדכונים. נא להקפיד!

נכתב על ידי , 28/8/2002 18:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היריב ב-28/8/2002 21:35
 



יום הולדת שמח לישרא-בלוג והודעה לגולשים החדשים


קודם כל, היום לפני שנה נכתבה ההודעה הראשונה כאן. כן, ישרא-בלוג בן שנה. יש איזו סמליות בעובדה שאתר שנפתח ב-2001 עדיין קיים ב-2002, לא? או שהסמליות היא בזה שבכלל נפתח אתר חדש ב-2001.

למי שלא מכיר את הסיפור, ישרא-בלוג התחיל כפרוייקט לימודי עבורי. ככה אני לומד דברים חדשים: בוחר פרוייקט ומתחיל לעבוד עליו וללמוד תוך כדי. ישרא-בלוג היה אמור ללמד אותי CSS ו-XML. טוב, אז לא באמת למדתי את זה, אבל יצא אתר נחמד.

לא מזמן הגענו כאן ל-100,000 חשיפות לעמוד הראשון. אפשר להתווכח אם זה מעט או הרבה, אותי זה בכל מקרה מאוד משמח.

חלקכם הגיע לכאן היום בעקבות הכתבה בידיעות אחרונות על בלוגים. יש לי הרבה מה להגיד על הכתבה הזו, אבל אני אסתפק רק בזה: הדוגמאות שצוטטו שם לא מעידות בכלל על מה שקורה באתר הזה. אם באתם לכאן כדי לקרוא סיפורים נוספים כאלה אתם צפויים להתאכזב. אם באתם לכאן כדי לכתוב סיפורים כאלה - לא נמנע את זה מכם, אבל דעו לכם: זה לא העניין כאן.

תודה שטסתם ישרא-בלוג.
נכתב על ידי , 25/8/2002 23:21  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של street_cat ב-31/8/2002 00:51
 



לדף הבא
דפים:  

712,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)