לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

8/2006

BlogDay 2006


ניר אופיר מציין גם השנה את יום הבלוגים, BlogDay 2006, ב-31 באוגוסט. אתם מוזמנים לחגוג את היום עם כל העולם ע"י פרסום פוסט ובו הפניות ל-5 בלוגים חדשים שנתקלתם בהם לאחרונה ואהבתם. הם לא חייבים להיות בלוגים מישרא-בלוג והם לא חייבים להיות בעברית. להיפך, כדאי להמליץ על בלוגים מפתיעים ומיוחדים מכל העולם.

BlogDay יהיה הנושא החם ב-31 באוגוסט, אתם מוזמנים לכתוב את הפוסטים שלכם באותו יום ולסמן את האפשרות של הנושא החם מתחת לפוסט. יש לכם כמה ימים להכין את הרשימה.
נכתב על ידי , 26/8/2006 17:15   בקטגוריות אירועים  
106 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אינגריד ב-5/9/2006 16:28
 



יום הולדת 5 לישרא-בלוג


ישרא-בלוג בן 5. נענע העלו פרוייקט יפה לכבוד יום ההולדת, שכולל בין השאר גם טור שלי.

הסטטיסטיקות המסורתיות:

1. עד היום נפתחו מעל ל-278 אלף בלוגים, מתוכם כ-120 אלף קיימים כיום ו-20 אלף מתוכם הם פעילים ממש.
2. אחוז הכותבים הזכרים נותר 27%.
3. בכל יום מתפרסמים מעל ל-5,800 פוסטים (פוסט כל 15 שניות).
4. באתר קרוב ל-5 מיליון פוסטים. כ-3 מיליון מתוכם נכתבו בשנה האחרונה.
5. כ-29 מיליון תגובות נכתבו עד כה. 16 מיליון מהן בשנה האחרונה.
6. התפלגות הגילאים של הכותבים:



תודה למיכלו על הלוגו ליום ההולדת ולכל מי ששלח הצעה ללוגו.
נכתב על ידי , 25/8/2006 00:18   בקטגוריות אירועים  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של PoiSon Me ב-31/8/2006 11:26
 



מסר מטליק, עורך הנושא החם


מאז פברואר השנה ערכתי יחד עם דל פיירו את הנושא החם
דל פיירו פרש בסוף יולי
ואני ממשיך לבד.
ביקשתי מיריב שיתן לי מקום אצלו כדי לבקש מכם כמה דברים:

ראשית אני ממש מבקש: לא לסמן אוטומטית בכל פוסט שאתם כותבים וי ברובריקת הנושא החם.
(זוהי המסגרת האחרונה בדף שאתם כותבים עליו)
אם אתם כותבים על נושא אחר מהנושא המדובר, הנושא לא יאושר
אם אתם כותבים על כמה נושאים וביניהם על הנושא המדובר,הפוסט לא יאושר
זה רק גורם לעומס
(ילדים שכותבים על ערים וירטואליות,מי שמעלה תמונות,מי שמציע עזרה בעיצוב או בגליטרים למינהם,זה לא המקום לזה.)

אני קורא המון פוסטים כדי לאשר אותם
אל תעמיסו עלי פוסטים שלא קשורים לנושא
וגם אל תנסו לעלות אותם שוב בתקווה שיוכנסו
יש בלוגרים שאני כבר דוחה אוטומטית כי ברור לי שהם לא כותבים לעניין

אני משתדל לרצות את כל סוגי האוכלוסיה והמגדרים
ילדים וילדות
נשים וגברים
אוהבי אקטואליה,ספורט וכו' וכו'
הנושא נשאר כל זמן שהוא גורם לאנשים לכתוב
הוא מוחלף כשאני מרגיש שהנושא מוצה או כשמשהו אחר קורה בארץ או בעולם ומחייב התייחסות

אני מחליף את הנושא בדרך כלל בצהריים
ומאשר פוסטים בין 6-7 פעמים ביממה לפעמים גם יותר

אני ער למה שקורה
ולכן הנושא החם צמוד לארועים שקורים בעולם
(דוגמה חיה לעניין: דקות אחרי שצהל אישר שחיילים נחטפו באזור זרעית העלתי את הנושא החם שעסק בנושא וכך גם במלחמה)

אני פתוח לשמוע רעיונות,הערות,תובנות

אתם מוזמנים לכתוב אלי למייל [email protected]
אבל אל תשאירו הערות במסגרת המיועדת להצעות של הנושא החם כי שם אני לא יכול לענות לכם

אני מבטיח לעיין בכל מה שתעלו בראש פתוח בלב רחב ובשיקול דעת
אני לא מבטיח לקבל את כל מה שאתם מציעים,מבקשים ודורשים
אבל אתייחס,אנמק ואתן מענה

אבל אני מבקש רק זאת:

בלי קללות
לא אענה לאף אחד שמקלל או כותב בעילום שם ובלי שאני יכול להגיב אליו במייל

אני מאוד מודה ליריב שהפקיד בידיי את הנושא החם
הבטחתי לו שאני משקיע זמן ומאמץ ואני מאמין שאני עומד בזה
ואני מבטיח להמשיך
מודה לקודמיי,לדל פיירו שהייתי שותפו לכברת דרך
ומאחל לו הצלחה במעשיו

בברכה,טליק
נכתב על ידי , 24/8/2006 11:09  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של city-zen ב-26/8/2006 10:55
 



לדף הבא
דפים:  

712,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)