לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my story




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

בלוג חדש:)


טוב.. אז בלוג חדש..

איך הוא???

הוא עוד ישתפר, אני מקווה.

כשהתיישבתי עכשיו על המחשב והתחלתי לכתוב.. חשבתי לעצמי.. מה אני אכתוב בפוסט הראשון שלי??

עדיף להתחיל וישר להגיע לפרטים?? או לכתוב בכללי על החיים?? על מה שאני חושבת על החיים??

על החברות שלי?? על היום הזה?? על העתיד?? דברים שקרו ואני רוצה לשכוח?? או סתם יום בחיי??

 

טוב.. ניראה לי שבפוסט הראשון שלי (זה שאתם קוראים עכשיו) אני אכתוב על היום הזה..

ועוד כמה דברים שיצאו לי.. מה שיבוא לי אני אכתוב..

 

אז על היום..

היום היה לי יום חרא :(

סתם מצב רוח..

לא היה לי כוח לעשות כלום, זה מהימים האלה שאני לא ממש אוהבת..

קודם כל קמתי באיחור והייתי חייבת להתקלח בבוקר, כי אתמול מזה לא היה לי כוח והייתי חייבת לראות "נולד לרקוד"

תוכנים מדהימה!! אם אתם לא רואים כדאי לכם להתחיל לראות!!

טוב נחזור להיום..

קמתי באיחור.. ודוקא ביום שאני צריכה להתקלח.. אבל הייתי חייבת להתקלח.. הרגשתי מגעילה..

בסוף אחרתי לאוטובוס (דרך אגב גם מאיה איחרה) מזל שזה היום החופשי של אמא שלי..

היא לקחה אותנו לתחנה האחרונה..

גם בבצפר לא היה משו.. לא היה לי מצב רוח לכלום והיה לי קר - כמו שאמרתי כבר יום חרא:(

בדרך כלל אני לא דיכאונית, רק לפעמים יש ימים כאלה..

ניראלי שיש ימים כאלה לכל אחד..

לא רק שהיום לא היה משו, גם כשירדנו מהאוטובוס, בדרך הביתה, ברחוב שלי היו מלא חרקים מעופפים כאלה מגעילים..

מין נמלים עם כנפיים.. איכס..

בדרך כלל אני לא ילדה שנגעלת מבעלי חיים ממש לא.. אבל זה היה ממש מגעיל!!

שני חרקים כאלה נתקעו לי בשיער.. איככ.. גם למאיה...

הלכנו ביחד ולא ידענו מה לעשות זה היה ממש דוחה!!

פתאום ניזכרתי שיש לי מטריה בתיק, הוצאתי אותה והלכנו שתינו כמו מפגרות גם המטירה מקדימה כדי שהחרקים לא יגעו בנו.. ח...:))

 

טובב.. אני חייבת ללכת.. יש פטיטו ואח שלי רוצה את המחשב..

 

אז זהו להיום..

ביי :))

 

 

נכתב על ידי , 22/11/2007 17:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 29

ICQ: 470653501 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגלושק'עע :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גלושק'עע :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)