לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my story




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

למה לא כתבתי מלא זמן..


טוב.. לא כתבתי בבלוג שלי מלא זמן כי האינטרנט שלי לא עבד - איזה באסה!!

לא נורא העיקר שעכשיו הוא עובד..

למרות שלא ניראלי שמישהו נכנס בכלל לבלוג הזה.. או אם מישהו נכנס אז הוא לא הגיב :(

 

היום יש לי יום הולדת :))

והיה יום ממש בסדר היום!

הביאו לי בלונים מזה יפים!

 

**תודה למאיה, מיתר וליאור- שהביאו לי בלוני הליום... :)**

**ותודה גם לכל הילדות החמודות שהביאו לי בלונים :)**

יש לי היום אסיפת הורים.. אני מקווה שיגידו דברים טובים:)

למרות שלא ניראה לי שיגידו הרבה דברים רעים, כי אני לא כל כך גרועעה..

אבל בכל זאת שיהיה לי בהצלחה..

 

ביום רביעי אני טסה! לטהיטי.. לחודש.. לבקר את המשפחה שלי.

כל המשפחה שלי מצד אבא גרים שם ואבא שלי נולד שם.

אני מקווה שאני יהנה, אבל אני גם מפחדת לטוס.. אני מפחדת מהטיסה למרות שכבר טסתי, גם לשם וגם לעוד מקומות אבל זאת טיסה ממש ארוכה (26 שעות בערך) ואני בטח מזה ישתעמם.

ואני יתגעגע כל כך לחברות ולמשפחה בארץ..

 

אבל אני גם שמחה שאני טסה לא לראות את מיכל ומאי חודש- זה יעשה לי טוב (וגם לעניים שלי או יותר נכון למוח שלי)

איזה כיף לא לראות את שתי המטומטמות האלה חודש!! את שיר עוד מילא היא הכי בסדר בניהם אבל גם היא נגגרת אחריהן!

חברוה של פריקיות, אבל לא פריקיות נחמדות כיא ין לי בעיה עם פקיורת/פריקים נחמדות/נחמדים אבל עם פריקים דוחות/דוחים יש לי בעיה!!

ועוד אחרי מה שמיכל הכלבה עשתה לי...

שתירקב היא והמוזרות הפריקית שלה!! הילדה פשוט מטומטמת שנגררת אחרי אחרות אבל עכשיו כבר אין לי בעיה עם זה היא עשתה מה שבא לה (או יותר נכון מה שבא למאי) ואם טוב לה עכשיו להיות מוזרה ובודדה, אז שיהיה לה בכיף! כי לאף אחד כבר לר אכפת ממנה! ובנתיים אי אפשר לשנות את המצב!

ואני?? לא ניראה לי שאני יסלח לה!! לפחות לא בחצי שנה הקרובה!

 

אז הוא שאני אעשה הפסקה של חודש -חודש לא אכתוב בבלוג- או שאני ינסה לכתוב משם (אם אני יצליח לשנות את השפה של המחשב לעברית)

 

נ.ב: מחר או אפילו היום אם אני אספיק יהיה עיצוב חדש ++עיצוב שקשור לטהיטי++

 

נכתב על ידי , 3/12/2007 16:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 29

ICQ: 470653501 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגלושק'עע :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גלושק'עע :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)