לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניצוצות


כן אנחנו שניים,האויב שהוא חבר,אני זה התחפושת ובפנים אדם אחר,צועק אל הירח,בוכה ומקלל...מסתובב כמו כלב,מוכה ומילל || כל המעוניין באדם או במרגריטה שיצור איתי קשר(במיוחד לגביי מרגריטה)

Avatarכינוי:  Mrs. Lovette

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

תגלית מרעישה!!!


או, האמיתות העצובות של היום הן הפאנץ' ליינים של מחר:

 

באחד מטוריו הישנים(מאוד) קינן יאיר לפיד קינה על כך שנגמרו למדינת ישראל מנהיגים ראויים.מתוך אותו הטור:

 

"אתה יכול לדמיין ילד אחד במדינה שישן עם תמונה של כבוד הנשיא מתחת לכרית ואומר לאמא שלו בבוקר בעיניים בורקות:

"כשאני אגדל,אני רוצה להיות כמו קצב?""

 

XDXDXDXD

 

"עומדים בטור" יאיר לפיד,הוצאת ידיעות אחרונות . 2005

 

XDXDXDXDXDXDXDXD

נכתב על ידי Mrs. Lovette , 30/6/2009 19:08  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-6/9/2012 22:12
 



באמת שהתגעגעתי לזה


דאממ מסתבר שכל מה שצריך כדי לכתוב בלוג הוא יותר מדיי זמן פנוי XD

ובאמת שזה משהו שלא חסר לי עכשיו כשאני מחכה לגיוס P:

אז על מה אני אדבר היום?

 

*תיפוף דרמטי ברקע*

 

חצויה!

 

כן נו הדביקון הזה של הוט. מחמת יותר מדיי זמן פנוי מצאתי את עצמי צופה בכל הפרקים(אלה ששודרו כמובן שלא יחשדו בי או באימיול יקירי בעיסוק בעסקים שחורים)

יאמר לזכותו ש...נו...קצת לא נעים להגיד...אבל זה ממכר החרא הזה!

הסו קולד מתח מיני בין הדמות של יון תומרקין ועמית פרקש גורם לך לצעוק על המסך "אוו איזה מתוקונים"(אם את נקבה) או "נו זיין אותה כבר!" (אם אתה זכר) או איזה משהו הומואי כזה (אם את\ה דנה אינטרנשיונל)

הסדרה עמוסה בילדים יפים מדיי,לבושים בבגדים חמים מדיי(מישהו יכול להסביר לי איך ילדים הולכים כל יום לבית ספר בת"א עם סוודר וחולצה מעומלנת?)

ובאופן כללי נורא משתדלים שזה יראה כמו כל מקום שהוא לא מדינת ישראל.באפי בעברית.

מבין פליטי הייסקול מיוזיקל והשמיניה מתבלטים כמה חבר'ה:

*הסבל'ה הזה הקירח-ארדק- שה' ישמור את הכותבי הסדרה שבחרו לו את השם.אבל מעבר לזה מדובר בשחקן בעל איכויות מדהימות שאני מתה לדעת כמה שילמו לו כדי להסכים להשתתף בזה.

הוא גם היה מדהים ב"הבורר". אולי עוד יהיה לי כל-כך משעמם השבוע שאני אברר איך קוראים לו. =]

*אנה זאיקין-ניקי-שהיא,מה לעשות,יפיפיה ורוסיה וחמודה נורא. כיף להסתכל עליה,לשמוע אותה ובכלל לדעתי מגיע לה יותר זמן מסך.מקסימה

*אוקיי חשבתם שתתחמקו מזה,אבל הנה זה בא!

יון תומרקין(כן כן הוא)-ליאו- שהוא כנראה היצור הכי סקסי בגבולות ישראל(כי בואו נודה בזה,מתנחלים הם זן הרבה יותר סקסי) כרגע(כי עם איך שהוא נראה בגיל 14 עדיף שתזכרו איך הוא נראה כרגע)

כשהוא מופיע על המסך נעמדות לי שיערות שכבר מזמן תלשתי ועל הפנים שלי נסוך חיוך אידיוטי של "גם אני חרמנית בת 12" תוסיפו לזה את הכתבה שעשו עליו ב-7 לילות לא מזמן, שבה הוא מצטייר כילדון עדין וחסר בטחון ותבינו למה הוא יכול לעורר מינית אפילו את משה דץ.

 

זה הזמן להתנצל בפני שחר אהובי האחד,היחיד וכן החסר ביטחון.

אני אוהבת אותך שחר ואתה מעורר אותי מינית לא פחות מיון תומרקין(כאילו,כן...סוג של...זאת התעוררות מסוג אחר)

 

אהמ כן.נחזור לענייננו.

יון המקסים משחק ערפד(שזה מאוד מסוקס) אבל הוא גם אשכנזי(מה שאמור לשדר שהוא לא יפגע בך(חחחח...כן בטח XD )) השילוב הזה יוצר את גבר החלומות של הילדה הממוצעת בגילאים 9 עד 13.

וכן זה קצת מטריד שילדות בגיל הזה צריכות גבר... :S

מרוב חרמנות וסקרנות גיגלתי את יון.דבר ראשון שגיליתי הוא שיון יוצא עם עמית פרקש שמשחק(סליחה,משחקת) את אהובתו ב"חצויה".



הדבר השני שגיליתי הוא למה לעזאזל לילדה בגילה של עמית יש קול צרוד כמו לזקן גיריאטרי עם סרטן ריאות.

מפתיע אבל גם זה קשור לסרטן ריאות=> אם תשימו לב לידה הענוגה של עמית תשימו לב שהילדה אוחזת באלגנטיות בסיגריה(מצב זה של יד אני זוכרת היטב עקב זה שאני בגמילה מעישון(כבר חודשיים שלא נגעתי!))

זאת באמת הדוגמה שכוכבת ילדים נותנת למעריצות הקטנות שלה?

ואיככ הוא עוד מנשק אותה אחריי,לא ידעתי שהוא בקטע של למזמז מאפרות.

אח"כ נתקלתי בתמונה הזאת:



שדבר ראשון דורשת שאחמיא ליון על המדים שהולמים אותו כמו כל חייל אחר בצה"ל ואף יותר(או בנקבית:"אומפגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגג איזה חתיכוסון!!!!! תעשה לי ילד!!!!!!!!!!111אחדאחד")

ודבר שני דורשת שאתייחס לזה שהתמונה נראית כאילו עמית חושפת את עצמה לפני יון בפומבי:S (נו כמו עם מעיל גשם)

התמונה הבאה,היא נו...תכף תבינו


יון חמוד והכל אבל התמונה הזאת מוכיחה שלא אמא,גם האנשים האלה לא תמיד פוטוגניים. בנוגע לעמית,היא נראית כמו לינדזי לוהן.עוד לא החלטתי אם זה טוב או רע.

 

בעיקרון זהו.הוא אמנם יפה,אבל עד שהוא יהיה מעניין באמת הוא צריך להיות לפחות בן 30.למרות שלכו תדעו,סקר אינטרנטי קבע שהביוגרפיה שהכי תרצו לקרוא

היא של רן דנקר :S ילדות אינטרנט משועממות....

 


 

עד כאן פינת ה"היה לי כל-כך משעמם ש..."

 

ועכשיו פינה חדשה(ובעזרת ה' קבועה):"תחזית אדם"

בפינה זו אדווח על מעשיו של אחי הקטן המקסים החמוד ושותה הדם.

 

והתחזית להיום:"אדם רואה הפיג'מות ומנשנש דוריטוס"

 

מרתק כמעט כמו תחזית מזג האוויר.

 


 

אני רוצה לסיים פוסט זה בלאחל לחבר הכי טוב שלי,יוני, שיהנה בקיץ של גילוי עצמי ומיני עם 70 אמריקאיות (ויהודיות כשרות) שימצא את מה שהוא מחפש ויחזור הביתה בחתיכה אחת

(אבל אם מישהי אומרת שהיא רוצה לפרק אותך,אל תגיד לא...)



תנו חיוך הכל לטובה =] ^^

נכתב על ידי Mrs. Lovette , 30/6/2009 16:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיתקה. ב-15/7/2009 12:47
 





17,466
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMrs. Lovette אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mrs. Lovette ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)