לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

פרקק 20 $


תהנווו :]

 



....:"סליחה שאני מפריע.."
התסכלנו ליכוון הדלת וראינו את בחור צעיר בערך בן 20..
הוא היה לבוש כמו רופא.. אבל היה נראה כמו דוגמן
היו לו עניים כחולות אפורות ושיער שוכב בצבע שטני הוא היה דיי גבוהה
והיה נראה פשוט כובש!

 

אני:"לא.. לא.. זה בסדר...".הסתכלתי המומה
....:"אוקיי..אז את מאי לא?"
אני:"כן זאת אני..למה?"
....:"אוקיי אממ.. אני הרופא החדש ..
 דוקטור יואב עזב את המרפאה בשל פרויקט חשוב בגרמניה
 ואני כנראה הרופא החדש.. נעים מאוד שמי טום..
 ואם את צריכה משו אל תהססי לשאול.."
אני:"אהה בסדר..".אמרתי עם חיוך
טום:" ויש רק עוד משו קטן.. לפי הנתונים שראינו במחשב ובתוצאות של הבדיקות
 כנראה שהניתוח שלך ידחה לעוד שבוע.."
אני:"אה בסדר אבל למה?"
טום:"כי זה מאוד מסוכן עכשיו לעשות ניתוח הגוף שלך עוד לא התאושש מהתאונה.."
אני:"אוקיי..אז רגע אתה זה שתעשה לי את הניתוח?"
טום:"לא רק אני.. אבל אממ כן.."
אני:"אהה בסדר.."
טום:"טוב..אממ נראה לי שזהו..סליחה על ההפרעה..".אמר וחייך חיוך כובש!
אני:צחקתי ואמרתי "לא זה בסדר.."
טום:"להתראות..".אמר ויצא מהחדר

 

לירון:"פשש חמוד הרופא שלך.. סדרי לי אותו?!".אמרה עם חיוך ערמומי
אני:"בכיף יהיה לי גיס חתיך...".אמרתי וצחקנו ביחד
עופר:"אחממ.. אחחממ..יש מצב שמפסיקים לדבר על הרופא החתיך?".
לירון:צחקה ואמרה "שכחנו.."
אני:"אז... איפה היינו?"
עופר:"מה אמרתן לשירן?"
אני:"אהה סתם היא הכחישה וזה
 ואז אמרנו לה שאנחנו יודעות הכל
 והיא אמרה זה לא מה שאתן חושבות וזה.."
עופר:"יאו אני לא מאמין עלייה"..
לירון:"כן.. אפחד לא מאמין.."

 

=בנתיים אצל שירן=


היא יצאה מהבית חולים נסערת
היא לא ידעה מה לעשות
משו שהיא אפילו לא עשתה דפק לה את החיים
חברות שלה לא מקשיבות לה אפילו..
כל מה שהיא רצתה זה למות...
היא רצה לבית וכל הדרך גולשות לה דמעות מהעניים
היא הגיעה הביתה נכנסה וטרקה אחרייה את הדלת
היא רצה לחדר שלה ובכתה על המיטה...

 

~פלאפון~


היא הסתכלה על הצג..
.........052
שירן:"ה..הלו?..".אמרה חנוקה מדמעות
....:"שבוע לחשוב על זה.."

 

טווו.. טווו... טווו...

 

התנתק..

היא המשיכה לבכות בלי סוף..


=בבית חולים=

 

עופר ולירון הלכו לבית..
נשארתי לבד..
קראתי את הספר שלירון הביאה לי כדי שאני לא ישתעמם..
נסחפתי מהעמוד הראשון לעמוד 30..
הספר היה ממש מעניין..
אני מאוד אוהבת ספרים אבל הבעייה שאין לי זמן לשבת ולקרוא..
עכשיו היה לי את כל הזמן שבעולם..
הייתי כל כל שקועה..

פתאום טום הרופא החמוד נכנס לחדר..
עם עגלה של בדיקת לחץ דם..


טום:"שלום לך..."
איך שראיתי אותו ישר סגרתי את הספר..
אני:"שלום גם לך.."
טום התקדם למיטה שלי ובדק את הרשימות שהיו תלויות על הדופן
הוא הוציא את העט מהכיס שלו והתחיל למלמל כמה דברים
וסימן ברשימות

טום:"אוקיי אני צריך את היד שלך.."
הושטתי לו את היד והוא שם סביבה את המכשיר
ולחץ על כמה כפתורים..
המכשיר התחיל לצפצף וטום לחץ על עוד כפתור שהשתיק את הצפצוף
הוא הוריד לי מהיד את המכשיר..
טום:"טוב סיימנו..הכל בסדר"
אני:"סבבה..".אמרתי והרמתי את הספר כדי להמשיך לקרוא..
טום:"פששש.. יש לך טעם טוב בספרים.."
אני:"אהה.. לא .. אממ חברה שלי הביאה לי לקרוא..
לירון היפה הזאת שהייתה פה..אבל זה ספר ממש יפה..".נסתי לרמוז לו קצת על לירון
טום:"כן קראתי אותו האמת לא מזמן..".אמר והתעלם מהקטע על לירון
אני:"יפה..".התבאסתי שהוא לא המשיך לשאול עלייה..
טום:"טוב אני לא יפריע.."
אני:"אתה לא מפריע..לא תזיק לי חברה.."


****אולי הוא ישאר ואני ידבר איתו על לירון!!****.חשבתי


טום:"הלוואי והיה לי זמן..יש לי עוד 20 חולים לבדוק ".אמר והסתכל בשעון..
אני:"אה..חבל יש לי משו לשאול אותך..".אמרתי בקול מבואס..הבטחתי ללירון לסדר לה אותו..
טום:"זה חשוב?"
אני:"אממ לא יותר מ20 חולים..".אמרתי וצחקנו..
טום:"אני יקפוץ אחרי זה סבבה?".אמר עם החיוך המהמם שלו ושתי הגומות היפות..
אני:"טוב..".אמרתי והחזרתי חיוך..
טום:"אז ביי בנתיים..".אמר עם קריצה ויצא עם העגלה..
אני:"ביי..".אמרתי והמשכתי לקרוא בספר..

 

עצרתי בעמוד 40 בערך..
והלכתי להתקלח..
הרגשתי ממש מגעיל
והייתי חייבת להוריד קצת את הריח הזה של הבית חולים..
לא שזה ממש יעזור..אבל בכל זאת צריך להתקלח..
התקלחתי בזריזות..
יצאתי עם המגבת סירקתי את השיער השטני [ הכוונה לצבע לא מלשון שטן P: ] שלי ...
ועשיתי קוקו גבוהה
שפתאום אני רואה..

 

 


 

איךך הפרק??

גיבוו ^^

 

נכתב על ידי , 13/2/2008 19:24  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משוו חשובב :]



אממ טוב רק רציתי להגידד

שרצויי מאוד שתרשמו את איימל שלכם פה בצד

וזה אומר בעצם שתהיו מנויים לאתר שלי

אין פה מחוייבות או משו רק אתם צריכים לרשום את האיימל שלכם

 זה עיניין רק של 2 שניות בדיוק...

זה לא עולה כסף ולא כלום..

זה רק לרשום את האיימל שלכם פה בצד >

ולשלוח

זה ממש פשוט..

ואז בכל פעם שאני יעדכן את הבלוג יהיה לי יותר קל להודיע לכם אני רק ישלח לכם הודעה לאיימל

וזהו :]

זה גם יותר נוח בשבילכם..

זהו.. יום טוב

3333>


מי שצריך עזרה או משו שיגיב אני ישמח לעזור..

וגם תגיבו לסיפור :]

3333>

נכתב על ידי , 6/2/2008 14:01  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



*+*פרק 19*+*


 

תגידו לי אם הפרקים מתחילים לשעמם :/

אני מנסה הכל כדי שיהיה מעניין..

אזז.. תהנו P:

 


לירון:"נו עופר אז מה היה?.."
אני:"כן.. ואיפה שירן?!"
עופר:"הלכנו לשם אני ישבתי בצד
ואז מישו מוזר כזה עם קובע ומעיל עם צוורון ארוך היה שם
בקושי ראו אותו אפילו שירן לא ראתה אותו.."
אני:"ומה הוא אמר?"
עופר:"לא יודע שירן אמרה לי שהוא רוצה כסף על הארנק.."
הסתכלתי על לירון והיא עליי..

עופר:"מה קרה?.."
אני:"לירון את מבינה מה קורה פה!!?".אמרתי והתעלמתי לשניה מהשאלה של עופר.
לירון:"כן! ואני לא מאמינה עלייה"
אני:"היא הולכת לעשות את זה!"
לירון:"כנראה.. אבל.."
עופר:"ואווו!!... ואווו!!.. שניהה! , מי- הולכת- לעשות- מה-?-! פספסתי משו? ".
אני:"אנחנו נסביר לך כבר.. אבל רגע היא אמרה שהוא רוצה רק כסף?"
עופר:"כן..ואז היא התנהגה מוזר.."
לירון:"ואיפה היא עכשיו?"
עופר:"היא הלכה הביתה.."
אני:"אוקיי לירון מה עושים?"
עופר:"נוו... אתן מוכנות להסביר לי?"
לירון:"טוב תקשיב.. היא עבדה עלייך יותר נכון עלינו
 הוא לא רוצה כסף יותר נכון היא..
 מה שהיא רוצה זה לסכסך ביינך לבין מאי ואין לנו מושג מי זאת או למה..
 עכשיו מה שמסריח פה זה ששירן לא אמרה לך שזה זה.."
עופר:"איזה שטויות!.. מה יצא לה מזה? וחוץ מזה מאיפה אתן יודעות?.."
אני:"קח מצאנו את זה פה..".אמרתי ונתתי לו את הדף של היומן"
עופר:"אני לא מאמין.."אמר תוך כדי שהוא בוהה בדף בהלם

 

הסתכלתי עליו והוא עליי חייכנו אחד לשני
 שנינו ידענו למה היא רוצה לסכסך..

 

לירון:"עכשיו אתה מבין?"
עופר:"אוקי.. מה אתן רוצות לעשות עכשיו?"
אני:"טוב תקשיבו אני רוצה לחזור לבית חולים יש לי כאב ראש"
לירון:"טוב סבבה".אמרה ויצאנו מהחנות לכיוון הבית חולים..

 

=בנתיים עם שירן=
שירן הגיע לבית שלה היא לא רצתה לדבר עם אף אחד
כל מה שהיה לה בראש זה מה היא עושה עכשיו
כי אין מצב שבעולם שהיא תסכסך בנייהם..

 

~פלאפון~
היא הסתכלה על הצג של הפלאפון וראתה שיחה מחסוי
שירן:"הלו?"
....:"נו.. מה את חושבת לעשות חמודה?"
שירן לא ענתה..
....:"טוב חמודה.. אז תקשיבי טוב יש לך בדיוק שבוע! להתראות!"
שירן ניתקה את הפלאפון וזרקה אותו מרוב עצבים..

 

=בבית חולים=
אני:"ואיי אני כבר לא יכולה עם הכאבי ראש האלה! "
לירון:"אל תדאגי מאמי יהיה בסדר..."
עופר:"טוב אז תקשיבו מה עושים?..."

 

פתאום נפתחה הדלת של החדר..
שירן:"היי..."
אף אחד לא ענה לה..הסתכלנו אחד על השני והשפלנו מבטים
שירן:"קרה משו?"
עדיין לא הייתה תשובה..
אני הסתכלתי על לירון והיא עליי..
לא ידענו מה לעשות..
שירן:"עופר אפשר שתי שניות?"
עופר קם ויצא לבחוץ

שירן:"אוקיי ספרו לי מה קורה? מה נסגר איתכם.??"
לירון:"מה נסגר איתנו!?.. האמת שכלום... מה נסגר איתך?!"
שירן:"טוב אני ממש לא מבינה מה אתן רוצות ממני.."
לירון:"את יודעת טוב מאוד! ואת עוד משקרת לנו בפרצוף!"
אני:"שירן תפסיקי באמת זה אפילו יותר פוגע שאת עושה את זה.."
שירן:"ע-ו-ש-ה מ-ה!? , אתן לא מסבירות לי כלום!"
לירון:"איך את בכלל יכולה לבוא ולדבר איתנו
 אחרי שאת מנסה לסכסך ככה בנייהם?
 אז רק שתדעי לך שאנחנו יודעות הכל!"
שירן:"מה?!!?!".אמרה בהלם
אני:"שירן אני לא מאמינה עלייך..".אמרתי בקול חלש
שירן:"זה לא מה שאתן חושבות!"
לירון:"אנחנו יודעות הכל שירן תפסיקי להעמיד פנים!"
שירן:"אבל.."
אני:"שירן תפסיקי.. פשוט לכי..אני מצטערת..."
שירן הסתכלה עליינו על סף דמעות..
היא פשוט לא האמינה שזה קורה לה
היא אשמה במשו שהיא אפילו לא עשתה...

שירן:"אבל אתן חייבות להקשיב לי שניה!"
לירון:"לא!..שמענו מספיק.."

 

עופר פתח את הדלת..
עופר:"סיימתן?"
הסתכלתי עליו ואז על שירן..
אני:"כן... סיימנו.."
שירן הסתכלה עליי במבט לא מאמין
ויצאה במהירות מהחדר..

עופר:"מה קרה?".אמרה שהוא מסתכל על הדלת שניה אחרי ששירן יצאה
לירון:"העמדנו את השקרנית הזאת במקום.."
אני:"אני עדיין לא מאמינה..."
עופר:"לפי איך שהיא יצאה לא בדיוק הייתן נחמדות אה?!.."
אני:"כנראה.."

 

....:"סליחה שאני מפריע.."
התסכלנו ליכוון הדלת וראינו את בחור צעיר בערך בן 20..
הוא היה לבוש כמו רופא.. אבל היה נראה כמו דוגמן
היו לו עניים כחולות אפורות ושיער שוכב בצבע שטני הוא היה דיי גבוהה
והיה נראה פשוט כובש!

 


תגיבו :]

ובבקקשההה תגידו לי את כל מה שאתם חושבים

אם זה משעמם מעניין או כל דבר אחר בסכ"ה אני רוצה שאתם תואהבו אותו !!

מואאה

333>

 

נכתב על ידי , 6/2/2008 13:47  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,159
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנדושה :]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנדושה :]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)