לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של סופי


נחשוב עליכםם

כינוי:  SoFi:)XD

בת: 28

ICQ: 298303892 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

היי ממצבב???


 

הוא שבר את ליבי תוך שנייה לא יותר אני על האהבה כבר החלטתי לוותר, אחרי כל כך הרבה אכזבות, נגמרה לי התקווה, חשבתי שכבר לא אמצא עוד אהבה, ואז אתה הגעת, והכל השתנה, לא ציפיתי לזה ואתה חיכית מעבר לפינה, חשבתי שכמוך אין עוד אף אחד אחר, חשבתי שאתה מיוחד, מזן אחר, ואז הוא הגיע לאט ובתמימות, ולבי שום פעם בהתלהבות, אבל הוא בעצם דומה לך מאוד, וזה שאני אוהבת אותך, זה כבר לא סוד, ועכשיו אני מבולבלת וכל היום עלייך חושבת, אולי בעצם...אותו אני אוהבת? אנשים

 

ז1 אי לאב יו


לין לין, דין דין, קטיוש לרוש, שיר, אורצ'וק, מרינה, יפות שלי דברו איתי

נכתב על ידי SoFi:)XD , 22/11/2007 20:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





89
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSoFi:)XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SoFi:)XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)